3 maanden geleden was mijn weerstand niet zo goed, dat was ook wel te begrijpen, want ik had een toetsweek gehad... Heb een week veel gestressd; nauwelijks geslapen en gegeten etc. Dus toen kreeg ik een behoorlijke verkoudheid.
Ik had echt hoestbuien waar je u tegen zei, iedereen dacht dat ik mijn longen eruit aan het hoest was ... En zelfs random voorbijgangers zaten zo van 'Zoo... Jij klinkt lekker gezond'
(ik had ook een soort van ' brom' als ik ademde) Na 2 weken werd het wat beter. Maar nu zijn we 3 maanden verder en hoest ik nog steeds (sorry
) geel slijm op, is mijn stem nog steeds heel brak (soms wil ik iets zeggen, komt er alleen maar lucht uit), heb ik moeite met slikken, en inmiddels word ik zelfs een beetje benauwd van al het slijm. Ik hoor van iedereen dat het met 2 weken over was bij hen, maar ik ben al iets langer bezig dus..Ik heb dit eerder gehad, en toen heeft het echt een jaar geduurd. Ik wil niet naar de dokter hiermee omdat het me niet echt beperkt in mijn doen en laten. Maar ik begon me toch een beetje af te vragen of het normaal is

Ik rook overigens niet.

)maar toen had ik er zo weinig last van dat het niet eens in me opgekomen is er over te beginnen.
Maar ik heb er echt behoorlijk weinig last van dus.