Kriebelhoest!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Kriebelhoest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 10:23

Gek wordt ik er van!

Ik heb nu al een week ongeveer hele erge kriebelhoest!! En voornamelijk s'nachts!
Slapen lukt me dus ook echt niet normaal.. Ik wordt echt zo vaak wakker om dan eerst een hoestbui te hebben...

Ben gister bij de dokter geweest, en heb een kuurtje gekregen.. Heb luchtweginfectie ofzo, en hiernaast heb ik codeine gekregen..
Maar dat medicijn had ik al thuis en dat helpt me echt voor geen meter!!
Ik heb 10mg en zit eraan te denken om vanavond voor het slapen gaan 2 tabletjes in te nemen..

Maar heeft iemand nog een tip wat ik verder kan doen hiertegen???

Elke keer wat drinken doe ik al, een dropje ofzo doe ik ook.. Honing heb ik niet thuis..

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:31

Ik heb al meer dan 8 weken last van een kriebelhoest, waarbij het af en toe zo erg is dat de tranen over m'n wangen lopen, bloedneus etc ;(
Het enige dat helpt is direct wat drinken, ik heb dan ook altijd een flesje water bij me om het te "blussen".

Laatst was ik met de trailer onderweg en toen was ik m'n water vergeten... duurde echt een hele tijd voor ik weer in staat was om verder te rijden..drama

Huisarts heeft niets kunnen vinden, heb zelfs een allergietest gehad die negatief uitviel. Het is gewoon vervelend en als het goed is gaat het vanzelf over. Codeïne en noscapine heb ik ook gehad maar dat doet helemaal niets en is ook nog eens gevaarlijk als je deel moet nemen aan het verkeer.

eempiej

Re: Kriebelhoest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:39

Ik wil je iig wel zeggen dat het niet verstandig is zomaar een dubbele dosis in te nemen. Kan uiteindelijk een longontsteking opleveren omdat je de hoestprikkel verminderd.

Naamloos1

Re: Kriebelhoest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 19:34

vannacht heb ik toch echt een dubbele dosis ingenomen... ik werd er niet goed van...
en weetje wat zo vervelend is... overdag gaat het redelijk.. maar zodra ik ga liggen eventjes, dan gaat het mis..
dus slapen zit er echt niet in.. tenminste niet normaal....

iemand nog een andere tip?