kans op zwanger zo ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rensje101

kans op zwanger zo ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 09:21

Ik maak me een beetje zorgen sinds dat ik ben gestopt een aantal weken geleden met de pil (persoonlijke omstandigheden...)
Nu doen mijn vriend en ik alles gewoon voorzichtig of met condoom natuurlijk. Nou is het zo dat afgelopen nacht hij mij heeft gevingerd, maar écht precies nadat hij in zijn boxer zijn penis 'goedlegde'. Ik had hem daarvoor ook al oraal bevredigigd en wist dat er voorvocht al was vrijgekomen (hij is niet klaargekomen dus ik ga alleen van voorvocht uit).
Ik ben echt bang dat er dus ook voorvocht aan zijn vingers zat en hij die meteen bij mij naar binnen heeft gebracht, het vingeren duurde niet lang, misschien 1 minuutjes omdat ik me dus niet prettig voelde. Ik heb het meteen aan hem uitgelegd maar hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, toch zit het me nog heel erg dwars!....
een 'voordeeltj' ;) Het was 8 dagen nadat ik ongesteld ben geworden dus pas de 8/9e dag van mijn cyclus, dat verminderd geloof ik ook weer een stukje de kans, maar toch....
wat denken jullie? Is dit zorgen maken om niks of mischien toch wel reden tot een beetje paniek...?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:24

De kans is heel klein hoor, niet te veel zorgen maken. Pas als hij echt een klodder bij je naar binnen brengt mag je je zorgen maken :') Maar dit heeft heel weinig kans om te overleven door de kleine hoeveelheid. En anders zwangerschapstest he ;)

rensje101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 09:25

StillAngel schreef:
De kans is heel klein hoor, niet te veel zorgen maken. Pas als hij echt een klodder bij je naar binnen brengt mag je je zorgen maken :') Maar dit heeft heel weinig kans om te overleven door de kleine hoeveelheid. En anders zwangerschapstest he ;)

Jep, testje doe ik wanneer ik niet ongesteld ben geworden (waar ik dus hopeljik niet vanuit ga) en moet sowieso nog ongeveer 3 weken wachten op mijn menstruatie..

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:31

Erg zijn die zorgen he :P Vrouwen hebben het maar moeilijk :+
Gewoon niet meer over denken en vooral niet stressen anders stel je het alleen maar uit ;)

Samiyah

Re: kans op zwanger zo ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:39

Ik denk dat die kans 0.00001 % is... snap eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt :P

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:45

Dat je dit allemaal zo open verteld! Ik denk niet dat je je druk moet maken hoor (okal deed ik dat zelf ook altijd) maar je kant altijd een testje kopen. Kun je niet een spiraaltje nemen? Heb je geen pil meer maar hoef je je hier niet meer zo druk om te maken.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:01

Je bent je wel bewust dat heel de wereld hier op Bokt mee kan lezen?
Met een beetje old fashion Googlewerk had je je antwoord kunnen vinden zonder dat wij mee mogen genieten van je nachtelijke gymnastiek. :')

Ja, er is een heel kleine kans dat je zwanger kan worden als er met vingers gewerkt wordt waar voorvocht of zaadcellen aan zit.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:09

Jacimatho schreef:
Met een beetje old fashion Googlewerk had je je antwoord kunnen vinden zonder dat wij mee mogen genieten van je nachtelijke gymnastiek. :')

Ja, er is een heel kleine kans dat je zwanger kan worden als er met vingers gewerkt wordt waar voorvocht of zaadcellen aan zit.

Inclief je werkgever, je schoonmoeder je vader ect....

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:12

Ach bla jongens... iedereen doet het hoor 8)7 Het is nu niet alsof het zo wereldschokkend is...

TS, ik denk dat de kans echt suuuuuuuuuuuuper klein is :j Dus maak je niet teveel zorgen!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:28

JessAndHope schreef:
Ach bla jongens... iedereen doet het hoor 8)7 Het is nu niet alsof het zo wereldschokkend is...

TS, ik denk dat de kans echt suuuuuuuuuuuuper klein is :j Dus maak je niet teveel zorgen!

Mee eens, wat een gezeur op niks af. Preutse mensen :')

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:51

Iney schreef:
Dat je dit allemaal zo open verteld! Ik denk niet dat je je druk moet maken hoor (okal deed ik dat zelf ook altijd) maar je kant altijd een testje kopen. Kun je niet een spiraaltje nemen? Heb je geen pil meer maar hoef je je hier niet meer zo druk om te maken.

Hoezo, ken jij TS? (En wat dan nog?)

Iney schreef:
Jacimatho schreef:

Wie is de TS dan?

Iney schreef:

:?

:') En die mensen reageren allemaal wel... _O-

TS, ik denk dat de kans heel klein is maar het kan wel. Misschien de volgende keer een condoom om zijn vinger(s)? ;)

_O- En ik verkwoot mijn kwoot!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 10:55

Iney schreef:
Jacimatho schreef:

TS heeft nou niet echt een super uitgebreid profiel waar ze alles uit kunnen halen wie ze is. En dan nog, je werkgever, schoonmoeder en vader weten echt wel dat TS sex heeft.

TS, ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken hoor. Hij is ook helemaal niet dicht bij je baarmoeder ingang geweest nu en met voorvocht heb je op deze manier echt een minuscule kans!

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:12

preuts? neehoor :) Ik zit ook in een HK topic en daar hoeft echt niet iedereen te weten wat ik allemaal met me vriend uitspook hoelang en op welke manier :+

En als je opzoek gaat naar een job zijn er genoeg werknemers die jou eerst via het internet checken en als het erom spant zal dit een rede kunnen zijn dat ze toch net voor iemand anders kiezen.

Dit zou ik eerder via een andere forum doen waar je meer anoniem bent.

Dit is mijn mening hoeft er niet gelijk gezegt te worden dat ik preuts ben, ik pas gewoon op wat ik wel en niet zeg dat noem ik verstandig!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:35

Preuts? Welnee...helemaal niet.
Vraag me alleen af of mensen goed nadenken voordat ze iets op internet mikken.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 08:27

Ik ben het er wel mee eens dat je op moet passen wat je op internet zet. Het gaat er niet alleen om dat er niet veel in je profiel staat.. Als jij bijvoorbeeld een keer de naam van je pony/paard hebt genoemd in een topic is dat weer te googelen. Dan is de match met je gebruikersnaam weer gemaakt en is alles na te lezen als iemand daar zin in heeft :-)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:51

Het is toch de normaalste zaak van de wereld? IEderene doet het, of gaat het doen.. Als zij het hier niet zet, is het wel op tv te zien.. En of mensen het nou gaan lezen of niet, ze weten dat ze het toch wel doet. Alleen de 1 praat er wat makkelijker over dan de ander...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:49