Nu doen mijn vriend en ik alles gewoon voorzichtig of met condoom natuurlijk. Nou is het zo dat afgelopen nacht hij mij heeft gevingerd, maar écht precies nadat hij in zijn boxer zijn penis 'goedlegde'. Ik had hem daarvoor ook al oraal bevredigigd en wist dat er voorvocht al was vrijgekomen (hij is niet klaargekomen dus ik ga alleen van voorvocht uit).
Ik ben echt bang dat er dus ook voorvocht aan zijn vingers zat en hij die meteen bij mij naar binnen heeft gebracht, het vingeren duurde niet lang, misschien 1 minuutjes omdat ik me dus niet prettig voelde. Ik heb het meteen aan hem uitgelegd maar hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, toch zit het me nog heel erg dwars!....
een 'voordeeltj'
Het was 8 dagen nadat ik ongesteld ben geworden dus pas de 8/9e dag van mijn cyclus, dat verminderd geloof ik ook weer een stukje de kans, maar toch....wat denken jullie? Is dit zorgen maken om niks of mischien toch wel reden tot een beetje paniek...?
Maar dit heeft heel weinig kans om te overleven door de kleine hoeveelheid. En anders zwangerschapstest he
Vrouwen hebben het maar moeilijk
Het is nu niet alsof het zo wereldschokkend is...
Dus maak je niet teveel zorgen! 
Ik zit ook in een HK topic en daar hoeft echt niet iedereen te weten wat ik allemaal met me vriend uitspook hoelang en op welke manier