Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En inderdaad, door dat enorme aanbod aan slaapartikelen weet ik ook niet waar ik moet beginnen...
, zo'n twee in een dekbed, waarvan je de twee delen (zomer en winter) los kunt knopen. Slaapt als een trein...
) en een goede matras omdat ik vaak last van mijn rug heb en met enige regelmaat als een 80-jarige uit mijn bed rol. Letterlijk, omdat ik anders niet op kan staan van de pijn, op mijn knieen wil dat nog wel, namelijk. Maar als je alle foldertjes, aanbiedingen en informatie lees is het één nog hemelser dan het andere en om de een of andere reden geloof ik dat dus nooit...
)
)

hebben ze een bepaalde naam?
nee das gemeen :p ik wilde vroeger ook altijd zo ingepakt worden XD geen verhaaltjes, nee, Tessa inpakken in knuffels in kussens. Net zoals dat ik altijd eerst mijn hagelslag op brood wilde en dan pas de boter.......... (Was oma altijd zo blij mee). Denk dat we allemaal wel dat soort dingen hebben, alleen, de een groeit er overheen, de ander niet

Deze kun je ook bijvullen, het sylvana kussen kan je volgens mij niet vullen.
Het liefst ook doorgestikt, dus niet die aparte vakjes. De wol zit wel in een soort hoes van katoen oid, dus dat prikt niet 
Alleen vriendje nog niet, dus hij moet er nog 1. Probleem met hem is dat hij wel 20x keer z'n hoofd optilt en weer neerlegt om goed te liggen. Dat is dodelijk irritant om naast te liggen
)

) en uit eindelijk een matras gekozen met 3 maand 'slaapgarantie' mocht ie niet goed zijn, mocht ik bellen, en een ander uitproberen.
TICKELS schreef:Slaapgarantie dat lijkt me idd ook wel fijn, hoe test je nou een bed in de winkel?
Even erop gaan liggen is wat anders dan minimaal 8 uur slapen op zo'n matras.
Ik heb inderdaad ook een matras in de winkel getest die daar fijn lag en thuis vond ik m veel te hard...Heb daar toen een schapenwollen onderdeken overheen gedaan, slaapt heerlijk![]()
Als ik nu voor een ander matras/bed ga ga ik ook op zoek naar een zaak met slaapgarantie.