Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sidneylover schreef:Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het volgende:
Mijn menstruatiecyclus is altijd keurig op tijd, altijd 28 dagen. Ik heb ook nooit geen klachten tijdens mijn menstruatie, alleen een beetje lichte krampjes. Mijn laatste menstruatie liep helemaal anders dan normaal, ik had een 5 dagen op voorhand hevige krampen en dit is niet meer minder geworden toen ik ongesteld werd, ook vrijwel geen bloedverlies, alleen een beetje donkere afscheiding. Ik heb er verder niet veel aandacht aan besteed.
Nu moest ik vorige week donderdag opnieuw mijn menstruatie krijgen, vooraf gelukkig geen kramp meer gehad, maar mijn menstruatie bleef uit. Ik wel een week een beetje kramp gehad en dacht telkens dat het door zou komen, maar dit was niet het geval. Nu inmiddels een week overtijd en alle pijntjes zijn verdwenen. Wel heb ik nog een beetje last van lage rugpijn.
Ik ga afwachten , maar als het volgende maand nog niet normaal is ga ik toch eens naar de huisarts. Kan het bijvoorbeeld zijn dat je een keer overslaat ?