Onregelmatige menstruatie, week overtijd ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sidneylover

Onregelmatige menstruatie, week overtijd ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 17:10

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het volgende:

Mijn menstruatiecyclus is altijd keurig op tijd, altijd 28 dagen. Ik heb ook nooit geen klachten tijdens mijn menstruatie, alleen een beetje lichte krampjes. Mijn laatste menstruatie liep helemaal anders dan normaal, ik had een 5 dagen op voorhand hevige krampen en dit is niet meer minder geworden toen ik ongesteld werd, ook vrijwel geen bloedverlies, alleen een beetje donkere afscheiding. Ik heb er verder niet veel aandacht aan besteed.

Nu moest ik vorige week donderdag opnieuw mijn menstruatie krijgen, vooraf gelukkig geen kramp meer gehad, maar mijn menstruatie bleef uit. Ik wel een week een beetje kramp gehad en dacht telkens dat het door zou komen, maar dit was niet het geval. Nu inmiddels een week overtijd en alle pijntjes zijn verdwenen. Wel heb ik nog een beetje last van lage rugpijn.

Ik ga afwachten , maar als het volgende maand nog niet normaal is ga ik toch eens naar de huisarts. Kan het bijvoorbeeld zijn dat je een keer overslaat ?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 17:12

sidneylover schreef:
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het volgende:

Mijn menstruatiecyclus is altijd keurig op tijd, altijd 28 dagen. Ik heb ook nooit geen klachten tijdens mijn menstruatie, alleen een beetje lichte krampjes. Mijn laatste menstruatie liep helemaal anders dan normaal, ik had een 5 dagen op voorhand hevige krampen en dit is niet meer minder geworden toen ik ongesteld werd, ook vrijwel geen bloedverlies, alleen een beetje donkere afscheiding. Ik heb er verder niet veel aandacht aan besteed.

Nu moest ik vorige week donderdag opnieuw mijn menstruatie krijgen, vooraf gelukkig geen kramp meer gehad, maar mijn menstruatie bleef uit. Ik wel een week een beetje kramp gehad en dacht telkens dat het door zou komen, maar dit was niet het geval. Nu inmiddels een week overtijd en alle pijntjes zijn verdwenen. Wel heb ik nog een beetje last van lage rugpijn.

Ik ga afwachten , maar als het volgende maand nog niet normaal is ga ik toch eens naar de huisarts. Kan het bijvoorbeeld zijn dat je een keer overslaat ?

zwanger?

RolexandMe

Re: Onregelmatige menstruatie, week overtijd ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 17:15

was ook het eerst wat in mij opkwam

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 17:18

Uiteraard heb ik al een test gedaan, maar die was negatief. In principe zou het kunnen maar dan zou de test toch positief moeten zijn ?
Ik vind het zo raar want dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaak.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 17:19

Heb ik ook wel eens gehad, dan lijkt het een week of je het al bent :+ Hoe meer zorgen je je gaat maken, hoe langer het uitgesteld wordt. Laat het gewoon los en het komt wel ;)

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 17:23

sidneylover schreef:
Uiteraard heb ik al een test gedaan, maar die was negatief. In principe zou het kunnen maar dan zou de test toch positief moeten zijn ?
Ik vind het zo raar want dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaak.

wanneer heb je de test gedaan?

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:12

StillAngel: Het leek inderdaad de hele week dat ik ongesteld was/moest worden.

fjordowner18: Gisteren heb ik de test gedaan. Maar als dat zo zou zijn moet dat een week of 5/6 geleden gebeurt zijn, dus dan kan je toch bijna niet negatief testen als je toch zwanger zou zijn ?

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:17

Stress ?? onbewust mischien door veranderingen in je leven ?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:15