zwanger?? en dan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mirei

zwanger?? en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 12:57

Aangezien mijn vorige topic werd gesloten, zag ik dat ik het misschien niet goed had opgeschreven..

Zoals eerder gezegd hebben wij een kinderwens, slik ik foliumzuur en had ik een regelmatige cyclus... Nu ben ik niet meer ongesteld geworden en gieren de zenuwen door mijn lijf...zou ik dan nu zwanger zijn?? Zo snel al?? zaterdag ga ik een test doen.

Mijn twijfels die ik graag wil delen zijn meer, hadden jullie dat ook?
Hoe plannen jullie de zwangerschap met paardrijden (en daarna als de baby er is)
Hoe laat je de hond kennis met een baby maken..voor kinderen is hij heel lief maar hij is en blijft dominant en hij gaat voor geen goud weg..

Hier lag ik dus ineens wakker van..het gaat ineens snel en komt dichtbij...ineens twijfel ik dan van zou het goed gaan? Zou ik wel een goede moeder zijn?

benangelique

Re: zwanger?? en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:59

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:19

[HK] zwanger en alles eromheen

hier kan je wel al je vragen stellen ;) zonder dat het een te grote massa van HK gekakel is
(niet rot bedoeld voor vorige link,maar dat gaat zo hard dan wordt het nog wel eens overspoelt)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:42

Ja hoor herkenbaar. Het omg... Ik ben misschien zwanger! Heel spannend allemaal! Laat rustig over je heen komen, je hebt alle tijd om te wennen en te bedenken hoe je dingen regelt. :)

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 07:31

Ik had in je vorige topic al gereageerd :D

Nog even over je hond:
Hoe lief hij ook is: laat hem NOOIT alleen met je baby. Klinkt misschien heel vanzelfsprekend, maar let er echt op! Ook als je even naar de keuken loopt bijvoorbeeld.
Natuurlijk moet je hem wel aan de baby laten wennen, maar altijd onder toezicht van jou of je partner.
Een hond (en vooral een dominante) kan altijd een keer 'te dierlijk' reageren, al is het maar bijvoorbeeld je baby uit de box vissen om hem in zijn mand te leggen (uit goede bedoeling). Maar daar is zo'n kleintje uiteraard nog niet tegen opgewassen, met alle gevolgen van dien.