Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cynn_x schreef:Dan zou ik een voorhoofdsholte-ontsteking niet gelijk uitsluiten. Heb er haast ieder jaar weer ervaring mee en ik kan er goed ziek van zijn! Zeker omdat ik dan gauw een 3 of 5 daagse Antibiotica kuur voorgeschreven krijg en ik daar niet goed tegen kan. (Ontzettend misselijk en buikpijn).. maar het is het enige wat bij mij helpt. Dan ben ik er binnen een week vanaf.
Geloof de laatste 5 jaar ieder jaar standaard met 1x dat ik het 2x had in hetzelfde jaar, vooral in de winter krijg ik het.
InekeH87 schreef:Migraine is heel goed te behandelen, maar als je er niets aan doet kan het echt weken doorgaan. Ik vergat vroeger als ik naar ponykamp ging altijd mijn medicijnen mee te nemen en ik kreeg standaard de tweede dag migraine. Het duurde meestal een week of twee voordat de leiding erachter kwam dat ik me echt niet aanstelde en dan werden er eindelijk de juiste medicijnen gehaald, snap ook wel dat ze een kind met hoofdpijn niet meteen hele zware medicijnen willen geven.
Bij ons in de familie hebben ze allemaal migraine en het begon bij iederen rond 11 of 12 jaar oud. Een paar van mijn broers moeten zelfs dagelijks medicijnen gebruiken om de aanvallen tegen te houden en dan nog liggen ze geregeld plat.
Ik heb nu migrafin en dat werkt redelijk, je wordt er alleen zo ontzettend moe van als je het inneemt. Ik probeer zoveel mogelijk spanningen en eten waar ik niet tegen kan te vermijden. Bij mij is dat kaas, pasta's, vet eten, drop, kauwgum, cola light, koffie, alles waar caffeine in zit, aardappelen en bepaalde fruitsoorten. Toch heb ik door de stress vaak nog wel aanvallen, maar met de medicijnen is het onder controle te houden.
TS ik zou gewoon eens langs je huisarts gaan en vragen of je medicijnen tegen migraine mag proberen, als het werkt ben je iig van die vervelende hoofdpijn af.