Meer dan een jaar na val op hoofd nog last?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Meer dan een jaar na val op hoofd nog last?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:38

Ik ben nu zo'n (anderhalf?) jaar geleden heel hard op mijn achterhoofd gevallen, en sindsdien (of tenminste, ik denk dat het daarvan komt), heb ik een plekje op mijn achterhoofd dat pijn doet. Het is niet keihard, je kan er wel een beetje in duwen, maar het doet gewoon pijn. Soms doet het ook pijn als ik er niet aankom, maar sowieso als ik bijv. tegen een muur leun met mijn hoofd doet het wel behoorlijk pijn, echt een heel vervelend gevoel is het. Ook als ik met een kam over die plek ga voelt het heel vervelend. Kan dit nog een oude bult/ blauwe plek zijn ofzo van die val? Is het iets om mee naar de dokter te gaan, zou die er wat tegen kunnen doen?

Liselot

Re: Meer dan een jaar na val op hoofd nog last?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:43

Ben je na die val bij de dokter of het ziekenhuis geweest? zo ja, wat is er toen gezegd en onderzocht?

als je het niet vertrouwt en je er last van hebt zou ik gewoon even naar de HA gaan, liever een keer te vaak dan te weinig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:44

Ben toen niet bij de dokter geweest nee :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:50

als je zo hard op je hoofd gevallen bent is dat niet heel erg slim, kan best zijn dat er toen wat kapot is gegaan en dat dat nu nog steeds zeer doet.
ik zou het iig even na laten kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:53

Nee ik had ook eigenlijk wel moeten gaan ja.. Maar was wel bij de eerste hulp geweest omdat ik draaierig was, maar daar was de wachttijd 3 uur. En toen zeiden ze daar dat ik maar even de huisartsenpost moest bellen of het nodig was om te blijven wachten bij de eerste hulp, en die vrouw aan de telefoon vond het toen niet nodig.. Dus toen maar niet meer geweest verder..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:57

is eigenlijk ook wel belachelijk van de HA post zeg! je had wel een schedelbasisfractuur kunnen hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:00

Ja ik vond het ook een beetje raar, maar voelde me toen ook niet echt goed genoeg om stennis te gaan schoppen daar :)) Maar ik ga morgen de HA maar even bellen dan :)

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:02

Een aantal jaren geleden ben ik van het paard met mijn hoofd op de stenen gevallen (heel kunstig tussen het hek door, had wel een cap op). Laten controleren maar volgens de huisarts was er niets aan de hand. Daarna gelijk last en hoofdpijn gehad. Zo'n drie maanden erna verging ik zo erg van de hoofdpijn en het deed echt pijn als ik eraan zat. Bleek dat ik een verwaarloosde hersenschudding had. Heb er ruim een jaar tot bijna anderhalf jaar last van gehad.

Zou er zeker naar laten kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:06

Hmm das ook naar idd! Ik heb niet vaak hoofdpijn, het is echt alleen dat plekje dat vervelend voelt..