Ik heb vanaf vrijdag ongeveer dat ik (heel) veel moet hoesten.. Sinds zaterdag slijm erbij.. Ook had ik gevoel dat ik verkouden ging worden maar dat heeft niet echt doorgezet.. Maar nu heb ik sinds dinsdagavond dat mn luchtpijp echt pijn doet.. Dinsdag nacht ook haast niet geslapen.. Elke keer werd ik wakker omdat ik moest hoesten, of omdat mn keel/luchtpijp heel rauw was.. Toen ik gisterochtend uit bed ging had ik zelfs nog pijn bij slikken en diep ademhalen. (Tis mn keel echt niet trouwens.. Het zit echt lager.)
Gister de dokter gebeld.. Ze zei dat ik het even moest afwachten omdat ik ook hooikoorts heb.. Ze dacht dacht dat dit misschien het begin kon zijn, dus ik moest met de medicijnen daarvoor beginnen. Dus ik heb gister braaf mn tabletje ingenomen. Ze zei dat als het niet minder werd ik even moest terug bellen, omdat ik dan een luchtweginfectievirus kon hebben ofzo.
Maar het is nu nog steeds niet minder.. Vannacht weer beroerd geslapen, elke keer weer wakker, weer een slokje water, weer wat wybertjes.. Maar het wordt niet minder.. Ik hoest ook gewoon heel veel slijm op.. En mn luchtpijp doet echt nog steeds heel erg pijn. En ik heb nu wel het gevoel alsof het ietsje meer naar boven naar mn keel trekt..
Als het een gewoon virus is, is het afwachten met paracetamol tot het over is.. Tenzij je er niet gerust over bent, dan kan je even langs de dokter. Ik ben zelf ook al ruim een week aan het hoesten nu, ook wakker liggen 's nachts etc. Heb nu sinds gisteren flinke keelpijn, echt bovenin m'n keel en die trekt steeds meer naar boven zeg maar. Dus ik denk dat het gewoon een kwestie van genezing is.. Alhoewel ik geen dokter ben natuurlijk.
Je hoort er in ieder geval veel meer mensen over, m'n vriendin, moeder, schoonmoeder, broertje, hebben er allemaal last van.
LoveLoes
Geplaatst: 27-04-11 08:09
Ik zou even naar de dokter gaan, ik heb vorig jaar ook een luchtweginfectie gehad en ik had de zelfde symptonen als jou.. Volgensmij heb ik pilletjes gekregen en werd het toen beter. Ik mocht ook vooral niet in benauwde ruimtes zijn zoals, bus of plekken waar slecht geventileerd wordt. Succes dermee!
Suzanne F.
Geplaatst: 27-04-11 08:47
Mijn moeder heeft al voor de 3de keer longontsteking. Kijk maar uit. Lijkt wel of het veel meer voorkomt dan voorheen. Uit het bloed kunnen ze dat halen en uit de longfoto.
Ik heb vaak luchtweginfecties, en jou symptomen klinken echt als luchtweginfectie. Op naar de dokter om een puffer of tabletjes. Vooral niet mee door blijven lopen want dan kan het ook overgaan in longontsteking.
Ik heb sinds pasen van het zelfde last,erg vervelend en ademhalen gaat erg moeilijk,hoest ook veel slijm op maar als het er uit is heb ik vijf tellen lucht en loopt het al weer vol ook mijn hele neus is verstopt .
Heb nu een nieuwe antibiotica gekregen en een stootkuur prednison