Het leed dat skaten heet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaula

Het leed dat skaten heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 21:11

Vorig jaar heb ik van mijn vriend een paar prachtige skates voor mijn verjaardag gekregen.
Dus ik helemaal blij, kan ik naast paardrijden ook nog wat anders doen aan sport en wie weet wel een wat mooier figuurtje krijgen.

Helaas kreeg ik de eerste keer skaten na een klein stukje al ontzettende last van mijn voeten.
Zo'n last dat ik me alleen nog maar op de grond wil laten vallen en zo snel mogelijk die vervelende rot dingen
van mijn voeten wil trekken.
Ik dacht in eerste instantie dat dit wel over zou gaan en dat ik gewoon even door moest bijten,
maar na een stuk of 20 keer proberen kom ik tot de conclusie dat dit nog steeds niet over is.
Het zijn geen blaren, maar het is echt kramp in het midden van mijn voet.

Nu het zulk mooi weer is, wilde ik het eigenlijk wel weer eens proberen, maar ik vrees dus voor de pijn in mijn voeten.

Is er iemand die dit herkend en, nog liever, hier de gouden tip voor heeft?

Anoniem

Re: Het leed dat skaten heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:12

Wat jammer en wat vervelend!
Zit de kramp onderin je voet of bovenin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:12

Ik denk eerlijk gezegd dat ze dan niet helemaal goed passen, dat ze net te krap zijn. Tijdens het skaten worden je voeten warm, en warme voeten zetten uit ;)

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 21:15

De kramp zit onderin mijn voet.
Het gekke is ook, dat de kramp erger word zodra ik dus even stop met bewegen, als ik door blijf gaan is het nog wel uit te houden, maar helaas is mijn conditie dan weer het probleem :+ .

Spruitje; aah nee toch ;(. Heb ze nog wel zo helemaal goed laten meten en passen in een speciaal zaak.

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:16

Misschien een zooltje erin leggen zodat je iets meer steun hebt?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:26

ik heb dit op platte schoenen, als ik op platte schoenen loop krijg ik heel erg pijn onderin mijn voet
http://www.sq-lab.com/images/stories/la ... mie-nl.jpg
(precies waar de linkerpijl zit, dus zal het bij mij ook wel die spier zijn)
maar dan kan het ook zijn dat de vorm van de skates binnen in niet helemaal goed zijn. ik ging vandaag ook een rondje op mijn skates en toen kreeg ik dus ook die pijn weer, heb doorgebeten en met blaren en al thuis gekomen :P
misschien inderdaad een zooltje proberen, ik ga binnenkort eens naar mijn voeten laten kijken, want het kan ook zijn dat het soort van platvoeten zijn waardoor die spier niet goed zit, om het maar zo te noemen.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 21:46

Hmm ik heb inderdaad wel last van platvoeten, dus misschien dat ik met een zooltje inderdaad geholpen ben.
Dat zou wel erg fijn zijn!