om nou eens een keer wel gelijkmatig bruin te zijn in de "zomer" wil ik daar dit keer vroeg bij zijn. vorig jaar kreeg ik het voorelkaar om mijn gezicht, onderarmen en schouders bruin te krijgen en een streepje buik, en de rest was melkwit
( dat zal me leren om de hele zomer in paardrijbroeken rond te lopen ) nou verbrand ik niet snel, er moet best wel wat sterke zon tegenaan voordat ik verbrand, maar het kan wel. en een beetje bescherming is ook wel verstandig eigenlijk.
ik hou niet van vette cremes enzo, ik heb wel eens last van puistjes waar ik nu een lekker cremmetje voor heb en ik wil dat niet gaan tegenwerken.
tegelijkertijd weet ik dat ik zelden de tijd neem om te gaan zonnen, ik kan niet zo lang stilzitten
dus misschien is een zelfbruiner ook wel een goed idee. armen en schouders worden toch wel bruin, maar mijn benen blijven altijd een beetje achter. ik heb nog nooit een zelfbruiner gebruikt en ik ben een beetje bang voor strepen of oranje verkleuring, of dat alles eraf gewassen wordt bij de douche ( ik scrub veel en graag
) of dat ik in het zwembad/ de zee stap en er een bruine vlek om me heen hangt...heb ik niet zo'n zin in eigenlijk...dus wie weet een goede zonnenbrand, eventueel met zelfbruiner erin, of gewoon een goede zelfbruiner apart.

haha
)
maar niet iedereen heeft dat zomaar staan.
liggen, voor als wij lekker een bakkie aan het doen zijn enzo.. Ideaal! Ligt gewoon in mijn kast, kan 'm dus aantrekken wanneer ik wil.
)