Rotweer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Rotweer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 14:38

Ik zal een van de weinigen zijn, maar ik vind dit weer echt verschrikkelijk... ;(

Véél te warm. Ik houd niet van de warmte. Ik doe helemaal niets en krijg er hoofdpijn van, maar als ik er bij iemand over begin krijg ik meteen commentaar. Dat heb ik ook in de winter. Ik vind sneeuw en ijs helemaal geweldig! Van mij mag er de hele winter sneeuw liggen!! Ik ben dan buiten! Nou, moet je ze eens horen!! Ruzie!!!

Nu blijf ik binnen tot het avond wordt en de zon weer zakt en het afkoelt... K*tweer...

Grapjasjes12

Re: Rotweer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:52

Ik heb het ook m'n hele leven gehad, maar dit jaar heb ik nog geen last gehad *klopt af*.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:53

owjee als je het nu al warm vind.. :P

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:56

Ja ik heb er ook heel veel last van tegen de kou kan ik ook al niet goed omdat mijn gewrichten dan blokkeren dus een graad of 15 maximaal 20 is meer als voldoende voor mij. En nu mag het wel eens heel hard regenen!

Maar dan moet ik nog wachten tot donderdag.... Dan pas geven ze regen af

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:56

Ik heb er ook last van.. vind het ook geen fijn weer.. warmer hoeft het van mij echt niet :+
Maar aan de andere kant hoef ik ook geen winter nu hoor.. vind sneeuw en ijs ook heerlijk :D maar zon ook..

Maar in beide gevallen heb ik er last van :) In de zomer hoofdpijn, zweten , duizelig.. en in de winter extreem droge huid en winterdipjes.. :P

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 15:07

Ik vind juist de zon niet lekker. :n Ik zoek altijd de schaduw op met dit weer of blijf binnen. Ga ook pas rijden in de avond als er wat schaduw is van de bomen en de temperatuur wat naar beneden is gegaan. De zon en de warmte... bah... Ik doe echt niets! Geef mij maar sneeuw en zon!

Gelukkig is het nu in huis wel lekker. Ik hoop echt van harte dat het niet warmer wordt.

Ik ben een wintermens... :D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:09

Emigreren? :P

Ik zit er net tussenin, kan niet tegen hele erge warmte, maar ook niet tegen flinke kou :P
Met dit weer zit ik ook liever binnen of in de schaduw.. Rijden overdag vind ik ook niet geslaagd als het behoorlijk warm is...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:11

Ik vind de felle zon ook verschrikkelijk krijg er enorme koppijn van en vaak ook migraine.
In de zomer ben ik ook meestal eind middag / 's avonds actief.
Maar ik kan ook niet tegen kou :')

Wat wel helpt is je vooral niet druk maken, alles rustig aan doen , zonnebril op, petje op, veeeeel drinken.

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:14

Op zich vind ik het weer wel prima, maar ik kan er niet goed tegen dat het in Nederland altijd warm-koud-heet-koud is... als ik drie weken op vakantie ben, het is 35 graden: Prima, maar eer ik er in Nederland aan gewend ben is het alweer kippenweer... (gelukkig kan ik me daar wél op kleden)...
En als ik dit zeg krijg ik idd ook meteen commentaar ... Ach..

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 15:40

En dat is precies wat ik bedoel! Ik kan me kleden op koud weer... niet op warm weer... Ik kan mijn warmte dus niet kwijt. Ik zoek dus altijd een plekje in de schaduw.

Ik heb menig ruzie gehad op stal met mensen. Die echt boos worden als ik zeg dat ik dit weer verschrikkelijk vind. Of dat ik helemaal blij word van sneeuw! Ik vind het ZOOO mooi!!! Verse sneeuw, zonnetje... Oef, echt zooooo mooi!!! Maar je moet ze eens horen op stal... alsof ik ze voor ik weet niet wat uitscheld...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:42

ieder zijn eigen mening toch? of mag dat ook niet meer?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:43

Ik ben precies zoals jij Agossie :j

Heerlijk die winters, vreselijk dit weer.
Krijg het er benauwd van, en langer dan een half uur in de zon betekend dat ik vol sta met uitslag.

Nee, niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:44

Ik vind dit weer heerlijk :D

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:45

Kan me opzich wel voorstellen dat ze het niet leuk vinden als je dat zegt... Sta je lekker van het heerlijke weer te genieten, komt er iemand tegenaan lopen schoppen. ''Hm wat een rotweer'' ''Oh sneeuwde het maar...'' ''Pff te warmmmmm...''

Zou mij ook m'n neus uit komen op een gegeven moment. Ik houd uberhaupt niet van zeurende mensen, maar dat is een ander verhaal. :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:55

mijn vriend heeft het ook hoor, die vind het ook al gauw te warm :j ik daarentegen... Het kan mij niet warm genoeg zijn haha, ik wordt zo blij van dit weer :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 15:57

StillAngel schreef:
owjee als je het nu al warm vind.. :P

haha ook mijn eerste gedachte..
Dat komt niet goed dan...
Misschien toch maar eens emigreren.
Achja nederlanders hebben altijd wat te piepen wat betreft het weer :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:01

Dat is het banketstaaf inderdaad, bij koud weer trek je een extra trui aan.. Maar uittrekken kan op een gegeven moment niet meer. Om nou de hele dag rond te rijden in een auto met airco is ook weer zo wat...

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:02

het kan mij niet warm genoeg zijn, heerlijk!!!
ik hou niet van de winter en sneeuw want ik kan me daar niet op kleden, heb het dan altijd koud bah!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:02

Ik hou ook niet zo heel erg van het warme weer
en over die hele winter sneeuwen toppie dan kunnen mijn paarden lekker het land op zonder dat ze in de blubber lopen :p

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:03

saskiakefie schreef:
Achja nederlanders hebben altijd wat te piepen wat betreft het weer :j

Dat is zeker waar :+

Ik geniet met volle teugen van dit weer *\o/*
Winter heeft ook wel iets hoor, maar geef mij maar dit :P

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:03

tessie1985 schreef:
het kan mij niet warm genoeg zijn, heerlijk!!!
ik hou niet van de winter en sneeuw want ik kan me daar niet op kleden, heb het dan altijd koud bah!

idd! Ik houd van de zomer! Alle mensen zijn veel meer buiten enzo!

Ik houd ook wel van de winter.. met kerst enzo maar een weekje is wel genoeg..

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:06

Ik vind de extreme verschillen erger als het weer zelf.....
Vorige week had je bij wijze van spreken nog een winterjas aan en nu is een bikini nog warm...
Als het nou rustig aan steeds wat warmer was gegaan had je er nog wat aan kunnen wennen.
Ik kan op zich vrij goed tegen dit weer, heb net ook even heerlijk in de zon gelegen.
Maar om echt met mijn paard te gaan rijden pal in de zon dat vind ik dan weer niet tof....
En een flinke regenbui snachts is voor het land ook zeeeeeer gewenst!

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:12

justdiesel schreef:
Vorige week had je bij wijze van spreken nog een winterjas aan en nu is een bikini nog warm...
Als het nou rustig aan steeds wat warmer was gegaan had je er nog wat aan kunnen wennen.
Ik kan op zich vrij goed tegen dit weer, heb net ook even heerlijk in de zon gelegen.
Maar om echt met mijn paard te gaan rijden pal in de zon dat vind ik dan weer niet tof....

Inderdaad, dat bedoel ik ! :D

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:13

ik doe ook mee een graad of 10 minder is veeeeel beter ik haat al die vliegende/kruipende beestjes.
kan nieteens fatsoenlijk bij de paarden zijn zonder weer aantal vliegen/muggen van hun leven te beroven.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:14

fienaaa schreef:
justdiesel schreef:

Inderdaad, dat bedoel ik ! :D

Dat bedoel ik ook ja. :) had liever nog een echt lentetussenstapje gehad.. maar dat zal binnenkort wel komen met een flinke bui op ons hoofd!