Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar het was het waard!! Oh wat heerlijk! Af en toe kleine bloedingen (maar die stellen echt niks voor) en nooit meet die verschrikkelijke kramp in m'n buik, rug en benen.
klink stom. maar ik weet nooit wanneer het bij mijn raak is. is bij mijn hoog uit 2 keer per jaar misschien 3 keer. dan denken vele mensen dats toch fijn!! maar nee echt niet. geen vastigheid van wanneer en hoe, ik weet niet hoe erg het komt en waar ik ben.
sta ik ook niet om te springen. maar heb je de prikpil al eens geprobeerd?? bij mijn zusje heeft er ook veel baat bij
) en de week erop kan ik of alweer huilen om niks of ik word razend en ga schreeuwen. Soms is het niet zo erg, maar als het wel erg is kan ik ook geen sensibele paarden rijden of serieus trainen, ik ben dan zo emotioneel dat ik bijvoorbeeld om kleine dingen al een mep geef.
) c_alsemgeest schreef:Baarmoeder verwijderen...
Alleen ga je dan meteen in de overgang en zitten kinderen er ook niet meer in

Klijntjuh schreef:Ik word er letterlijk schijt-ziek van!
Weeer die buikpijn! Dat gedoe met tampons en doorlekken.. Niet kunnen lopen van de bovenbeenkramp.. Bleeeeeeh
hoormoon-spul gaat niet goed bij mij.. Alleen mirena spiraal nog niet geprobeerd..
Maar ik weet niet of dat nou wel een succes zou zijn.
Bleh... Ik wil gewoon nooit meer ongesteld worden..
knollentuin schreef:aleve feminax werkt hier prima..
enne supersambo,na je bevalling ben je gewoon 6 weken aan een stuk ongesteld hoor,en dan heb je echt een dekbed nodig,dan helpt een alwaysje\libressetje niet