moedervlekken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPooh

moedervlekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 14:03

Het is weer heerlijk weer dus ik kan niet wachten om weer lekker bruin te worden. Ik vind zonnen dan ook heerlijk en smeer me altijd wel in meestal met factor 30 :o Maar alsnog krijg ik elke keer moedervlekken erbij als ik in de zon heb gelegen, of ze worden groter. Ik vind het erg lelijk en weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen want vind dat ik er nu echt wel meer dan genoeg heb. Insmeren helpt dus eigenlijk niet.. Mensen met hetzelfde probleem? Of iemand ideeen wat ik er tegen kan doen? Naar de HA gaan misschien?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:10

Moedervlekken behoren vanaf een bepaalde leeftijd niet meer in grootte toe te nemen. Je kan stellen: zolang je groeit, groeien je moedervlekken mee. Omdat je huid dan oprekt ed :)
Het is wel normaal dat je moedervlekken erbij krijgt tot +- je 40e.

Ik ontdek de laatste tijd ook allemaal moedervlekken die ik eerst niet had. Ze zijn nog klein, maar je ziet ze toch wel. Achja, ik heb nu eenmaal veel moedervlekken, kan je niets aan doen. Heb er al twee laten verwijderen die in de weg zaten en daar zitten nu lelijke littekens. Dus ik laat ze lekker zitten als dat kan :D

Bron: http://www.huidinfo.nl/moedervl.html

xEliesx

Re: moedervlekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 20:16

hmm heb eigenlijk geen idee of je er iets tegen kunt doen.. lijkt me niet eerlijk gezegd :)
Heb zelf ook een heleboel en er komen ieder jaar meer bij, maar vind het juist wel leuk staan!