door dit weer krijg ik zweet voeten en zweet handen
Wie heeft er het ideale middeltje voor? Ik heb het met alle schoeisels, slippers, leer of plastic, maakt niet uit 
hoor het graag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
door dit weer krijg ik zweet voeten en zweet handen
Wie heeft er het ideale middeltje voor? Ik heb het met alle schoeisels, slippers, leer of plastic, maakt niet uit 

en het is niet zo dat ze per definitie stinken maar ze zweten gewoon echt enorm
Altans dat kan je als excuus gebruiken als je een moeilijke dokter hebt
Heb zelf een soort zalf moet je na het douche smeren Citaat:hoi iedereen met zweetvoeten en handen!! Ik heb een keer op tv gezien en zelf uitlaten proberen door een vriendin... Stop je voeten in een bak met afgekoelde thee. goed de thee donker laten worden en dan je voeten in de lauwe thee zetten. laat ze er in tot het is afgekoeld! als je dit 2x in de week doet en na 1 maand afbouwd naar 1x in de week tot 1x in de maand dan merk je vanzelf al na de 1e maand dat het werkt. Dezelfde methode voor je zweethanden. HET HELPT ECHT!!! je gebruikt dan gewone thee, niks geen smaakje. Hoeft geen dure thee te zijn. gewoon de English blend bijvoorbeeld.
Fijn om hier tips te lezen, want ik kan bv niet eens crocs aan (niet dat ik het zou willen
) omdat ik dan de hele dag door die dingen glibber. Daarnaast stinken de mijne wel 
gelukkig. Ik zal even enkele tips van jullie uit gaan proberen de komende weken, ik drijf nu nog steeds in mijn slippers helaas
ook krijg ik helaas wonden van de teenslippers

En een méur! Pfoe!