zweetvoeten en handen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

zweetvoeten en handen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 09:20

ja het is weer begonnen :+ door dit weer krijg ik zweet voeten en zweet handen :+ Wie heeft er het ideale middeltje voor? Ik heb het met alle schoeisels, slippers, leer of plastic, maakt niet uit ;(

hoor het graag

Grapjasjes12

Re: zweetvoeten en handen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:30

Ik heb er niet heel erg veel last van, maar ik heb bij Trekpleister een voetdeo gekocht en er staat op dat ie tegen zweetvoeten werkt :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 09:35

maar werkt dat niet alleen in schoenen?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:46

Volgens mij niet, ik gebruik 'm als opfrisser voor m'n voeten, de hele dag door. Ik heb idd droge pootjes :+

Maar je hebt toch juist dit probleem als je schoenen draagt? Of bedoel je dat je de deo in je schoenen moet spuiten?
Je spuit de deo gewoon op je voeten :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 09:59

nee ik heb het probleem ook met slippers :P en het is niet zo dat ze per definitie stinken maar ze zweten gewoon echt enorm :')

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:00

Moet je naar de dokter mee gaan! Kan levens gevaarlijk zijn stuur van de auto of fiets kan namelijk zo door je handen glippen :j Altans dat kan je als excuus gebruiken als je een moeilijke dokter hebt :P Heb zelf een soort zalf moet je na het douche smeren

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:21

Koop eens van dat spul uit een grijs flesje/busje/tubetje. Ik zal even de naam ervan zoeken..
Gevonden; Deoleen voetencreme.
Het is een soort tube met een zalf erin. Dit moet je af en toe smeren (staat erop) en je voeten gaan zeker minder zweten! Het ruikt wel een beetje maf, dus je kan het het beste smeren voor je gaat slapen. Weet niet of het geschikt is voor je handen..

Oja; het kan zijn dat je even flink moet zoeken hiernaar, ze verkopen het niet overal. Meestal heeft Kruidvat het wel, maar ook niet altijd.

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:24

voor zweethanden kan je bij kruidvat iets halen het het volgens mij seneo dry hands...staat bij de deo in het vak..mischien dat ze het ook wel bij een andere drogist verkopen maar ik weet toevallig dat kruidvat het heeft..

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:12

Je voeten en handen in thee laten weken!!
Citaat:
hoi iedereen met zweetvoeten en handen!! Ik heb een keer op tv gezien en zelf uitlaten proberen door een vriendin... Stop je voeten in een bak met afgekoelde thee. goed de thee donker laten worden en dan je voeten in de lauwe thee zetten. laat ze er in tot het is afgekoeld! als je dit 2x in de week doet en na 1 maand afbouwd naar 1x in de week tot 1x in de maand dan merk je vanzelf al na de 1e maand dat het werkt. Dezelfde methode voor je zweethanden. HET HELPT ECHT!!! je gebruikt dan gewone thee, niks geen smaakje. Hoeft geen dure thee te zijn. gewoon de English blend bijvoorbeeld.

Was bij Oprah en Dr. Oz raadde dit aan werkte heel goed bij een vriendin van mij.

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:16

Odorex heb je vloeibaar, dat dep je op een doekje en dan smeer je je voeten/handen er mee in. Ben je er een paar dagen vanaf.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:18

Ik ga hier even volgen, want ik heb er ook last van. eigenlijk winter en zomer. 's winters ijskoude en natte handen evenals voeten. Alleen in de zomer wordt ik er ongemakkelijk van in combi met de warmere temperaturen... het materiaal van schoeisel of sokken maakt ook niet veel uit, al zal het ene wel sneller een geurtje gaan verspreiden dan het andere...
Ik heb al boorzuur en talkpoeder geprobeerd in mijn schoenen en sokken te doen...

mijn nicht heeft hyperhydrosis (of zoiets) en die heeft destijds van miserie een aftakking van de nervus vagus laten doorbranden, nu heeft ze natuurlijk uitgedroogde handen. Maar vroeger stonden er altijd druppeltjes op. wel drastisch natuurlijk

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 12:02

ik gebruik van dat trannosan (dacht ik) voetpoeder, dat is heel erg prettig, ook een voetendeo werkt heel goed en die kan je ook met slippers etc gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 12:59

ik heb het ook heel erg ;( Fijn om hier tips te lezen, want ik kan bv niet eens crocs aan (niet dat ik het zou willen :') ) omdat ik dan de hele dag door die dingen glibber. Daarnaast stinken de mijne wel :P

Heb wel van die pedi spray geprobeerd, etc. Maar dat werkt niet als je 20 paar schoenen hebt waarvan ook een behoorlijk paar open schoenen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:09

Probleem is dat als je er wat aan gaat doen, je elders meer gaat zweten.
In de pubertijd zweet je zowiezo meer, dit gaat vanzelf over.

Wat tegen het soppen in je schoenen helpt, is gewoon wat talkpoeder op je voeten doen, en dan de sokken aan.
Voor je handen idem dito, zo nu en dan klein beetje poeder erop.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 01:53

ik zit niet meer in de pubertijd :') gelukkig. Ik zal even enkele tips van jullie uit gaan proberen de komende weken, ik drijf nu nog steeds in mijn slippers helaas :+ ook krijg ik helaas wonden van de teenslippers :+

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 02:33

Ik glibber ook mijn teenslippers uit :+
Dus lees ook even mee :D

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:30

ik lees ook even mee ik heb ook altijd zweetvoeten erg irritant heb het wondermiddel ook nog niet gevonden en de mijne kunnen stinken vooral bij dichte schoenen..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:48

Ik heb ook glibbervoeten :j En een méur! Pfoe! :r
Heb al vanalles geprobeerd (o.a. talkpoeder, Odorex uit een flesje, etc.), maar niets helpt.

damesschoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:17

Ik heb ook al van alles geprobeerd maar ik heb ook enorme zweetvoeten. Slippers kan ik helemaal niet aan daar glijd ik gewoon uit zo erg is het dan.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:56

Quellian schreef:
Ik heb ook glibbervoeten :j En een méur! Pfoe! :r
Heb al vanalles geprobeerd (o.a. talkpoeder, Odorex uit een flesje, etc.), maar niets helpt.

Hihi, die eerste zin :') Sorry, maar het staat er zo komisch....
Moet helaas bekenen dat ik ook in die categorie val...