Hoofdpijn en duizelig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flaaf

Hoofdpijn en duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 17:36

De laatste dagen heb ik steeds een zeurende hoofdpijn die aan het eind van de middag op komt zetten en als ik opsta ben ik vaak duizelig.
Die duizeligheid heb ik vaker gehad en komt meestal in periodes, maar die periodes met hoofdpijn heb ik niet elk jaar.
Wat ik me nu afvraag, heeft het misschien iets te maken met het warme weer? (in de winters heb ik er namelijk geen last van) Of moet ik het maar eens een tijdje aankijken en een keer aankloppen bij de huisarts?

:)

HorseTopShop

Re: Hoofdpijn en duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:37

Het zou goed kunnen komen door het warme weer. Ik heb er ook flink last van.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:05

Kan inderdaad door de warmte zijn. Ik had laatst ook last en nu let ik er weer goed op dat ik niet te veel (met mijn hoofd) in de zon zit.

Misschien handig om het nu op te schrijven waarneer je hoofdpijn krijgt en als je lang last houd naar de huisarts.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:10

Bij mij komt het ook van het zonnetje. Vooral de eerste paar dagen als het ineens super-zonnig is, moet ik erg wennen aan zoveel mooi weer. En dat bezorgd mij hoofdpijn. Ik moet dan ook eigenlijk een zonnebril en/of een pet op doen. Maar ja, eigenwijs, dus doe ik dat niet.
Nu het wat langer zo zonnig is, heb ik er geen last meer van. Maar ik moet ook niet teveel echt in de zon zitten.

Anoniem

Re: Hoofdpijn en duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:14

heb het ook, echt enorm. Beinvloedt mijn concentratie ook flink negatief, maargoed... Denk idd dat het nu door het warme weer komt :P

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:27

Hier ook, maar dan iets minder. Het medicijn? Zout en veeel drinken. Dus bijv drinkbouillon is super nu. Heb ondertussen ook al 2 liter water gedronken, terwijl ik normaal aan hooguit 0,5 liter kom.