Ik heb sinds ongeveer een halfjaartje astma, tenminste dat denken ze. Ik heb verschillende pufjes gebruikt,alleen ik bleef maar benauwd. Dus nu vorige week naar de longarts geweest, weer getest en het is niks vooruit gegaan. Toen kreeg ik het nieuws dat de arts toch graag een ct scan van mijn longen wil maken omdat ik misschien een longembolie heb, alleen hij denkt van niet maar wil het toch graag uitsluiten. Nu moet ik volgendeweek woensdag.
Ik zie er écht tegen op omdat ik contrastvloeistof ingespoten krijg, en heb daar nare verhalen over gehoord (misselijk, gevoel van plassen, flauwvallen etc.)
Ook moet ik naar Leeuwarden toe volgende week om een fietstest te laten doen, om te zien hoeveel zuurstof ik in mijn bloed heb, en dan komt er dus een naald in mijn slag(!!)-ader.
Nou dáár zie ik nog wel het meeste tegen op, wie heeft nog meer zo'n fietstest gedaan met een naald in je slagader? De arts zei dat het via mijn pols ging, maar misschien heb ik dat ook wel verkeerd begrepen, alleen ik knijp 'm echt hoor.
Deze test komt ook volgende week, ben even de dag vergeten.
Dit komt dus allemaal volgende week, en ik plas nu al haast in mijn broek van de zenuwen
Dus misschien ervaringen, of dit pijn doet door die naalden enzo, en of de fietstest ook zwaar is, of juist mee valt??