Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die zijn er juist voor om je te helpen, zeker in deze situaties!
!
! 
iana schreef:Voel je je niet goed bij je vader? Kan je met hem niet goed praten dan?
Heeft hij begrip voor wat jij doet? Telt jouw mening bij hem? Als jouw mama zo tegen je tekeer gaat, ik vind het eigenlijk héél kinderachtig hoe ze doet...wie is de puber hier???(sorrie voor mijn uitdrukking).
Een goed gesprek kan wonderen doen, hoe minder je praat met je papa, hoe moeilijker het wordt. Hij geeft je de kans...grijp ze maar, wie weet kan je bij hem terecht en geeft hij je de steun die je verdient en nodig hebt...go for it!!!

girlyggirl schreef:als het verhaal idd helemaal is zoals jij zegt... (altijd lastig als je pubert) dan moet je idd aktie ondernemen. WEL vind ik dat als je 16 bent, half 6 thuis komen echt veeeeels te laat is en je kan me ook niet vertellen dat er op die avond geen moment een stemmetje in je hoofd is geweest die dat eigenlijk ook wel weet...

renske_13 schreef:Misschien is het een idee om het verhaal dat je hier hebt getypt bij de mail naar je vader te voegen? Ik vind je echt ontzettend dapper en ik hoop dat je zo snel mogelijk bij je vader terecht kunt.
! Even rust in je hoofd! Ik zou ook bij jou vader gaan wonen. En denk dan dat er bij jou moeder ook wel een knopje omgaat