Klachten/ervaringen met liesbreuken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Klachten/ervaringen met liesbreuken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 16:17

Ik heb al het één en ander gelezen hier op bokt/google over liesbreuken,
maar mijn vragen zijn toch niet echt beantwoordt, dus misschien kunnen jullie me helpen?

Overal op internet gaat het over ontstoken/uitstulping van het buikvlies waardoor je een liesbreuk oploopt?
De klachten gaan dus ook gepaard met buikpijn.
Terwijl op een andere website stond dat de klachten bij iedereen verschillend zijn en dat sommige mensen het niet eens voelen en er jaren mee rond lopen.

Nu heb ik sinds een dag of 3 echt wel last van m'n lies, er is niks opgezwollen, maar het doet wel zeer wanneer je er op drukt, en er gaat ook steeds een soort van steek doorheen. Heb dan weer geen buikpijn.

Ik ga nooit naar de dokter, heb daar een enorme hekel aan, dus vraag eerst maar eens naar jullie ervaringen & de klachten die jullie hadden.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:55

Ik herinner me geen buikpijn (althans niet in die regio, heb wel heel vaak last van mijn maag maar dat is nog steeds zo), en er was een beetje zwelling, dat was (voor mij althans, ik was 8) vooral zichtbaar doordat mijn rechter schaamlip iets dikker was.

Maar dus, ik was 8 en weet het ook niet meer allemaal. Maar komt vaak genoeg voor denk ik dus er zullen nog wel andere bokkers met ervaringen zijn :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:07

een liesbreuk betekend een plek in je lies waar je darmen doorheen komen, dan kan er een bobbel ontstaan en jevoelt het ook . hoe het voelt weet ik niet maar mn vader heeft er 7 gehad. zaak om echt naar de dokter tegaan

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:13

mijn buurjongetje heeft het gehad toen hij jong was en die gierde het uit van de pijn , is geopereerd en was snel genezen.
maar in je liezen kun je ook enorm spierpijn ervaren en ook de boel verekken ook dat doet pijn.
vetrouw je het niet zou ik toch naar een huisarts gaan , want je kunt niet af gaan op verhalen van anderen , iedereen ervaart pijn weer anders en is het dus moeilijk een beeld te schetsen of jij hetzelfde zou kunnen hebben of niet.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:33

Kan het je eisprong niet zijn?