Ik heb nu 3 dagen met griep op bed gelegen, gelukkig gaat het nu wat beter. Maar mijn oren, neus en keel zitten helemaal dicht. Nou oke, maar als ik dus gewoon zit komt er allemaal slijm/maagzuur naar boven. Slikken doet heel veel pijn dus ik spuug het nu uit, maar het word niet beter en gaat al helemaal niet weg. Strepsils en drankjes (gebruik ik nu 2 / 3 dagen) helpen niet tegen de keelpijn, maar ik vind het zo vies en vervelen om de hele tijd in dat bakje te spugen, hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
Stomen. In de hete douche, of een bakje gekookt water en daar dan boven hangen met een theedoek over je hoofd. Eucalyptus erin is heel slecht voor je slijmvliezen maar gewoon stoom is prima. En verder kun je een kopje water met een theelepel zout mengen en dat opsnuiven in je neus, er mee gorgelen...Heel vies máár het helpt.
Heb je niet gewoon een keelontsteking? Ik zou eens naar de dokter gaan als ik jou was.
Vanky
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-11 17:52
winnieloves schreef:
Heb je niet gewoon een keelontsteking? Ik zou eens naar de dokter gaan als ik jou was.
Ik weet verder niet waar je dat aan kan merken, ik heb vooral deze klachten naast de rest; keelpijn, opgezette keel, pijn bij slikken, koorts, na praten of eten nare hoestbuien.
Ik zal het even met mijn ouders overleggen, dan zullen die een afspraak maken bij de huisarts.
als er witte puntjes op zitten en ze zijn rood dan heb je angina en zou ik inderdaad effe naar de HA gaan, ik heb dat eens niet gedaan en ik heb nu 'flarden' keelamandelen omdat die zo dik werden dat ze inscheurden
Claudia78
Geplaatst: 16-04-11 18:59
De griep heerst ook nogal he? Ik ben zelf al een week harstikke min. Vandaag er weer voor het eerst uit maar ik zit nog hartstikke vol. Snotterig, hoest alles bij elkaar (ook slijm ophoesten) hoor bijna niks meer. En het eten smaakt helemaal niet omdat ik niks proef. Beterschap!
Vanky
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-11 15:39
Ik ben net terug van de huisarts. Heb een oor en keel ontsteking.