hey! ik ben sinds kort weer aan de hooikoorts pillen. nu heb ik maandag en dinsdag geen pil genomen, omdat de pillen bij m'n vader lagen. woensdag weer één genomen, maar deze hielp niet, constant niesen, snotteren, jeukende ogen en ga zo maar door! toen donderdag weer een genomen, deze hielp al even mijn. wee dezelfde klachten als woensdags. vandaag weer een genomen, en wéér die klachten. voorheen werkten ze prima. niks geen last meer van, maar nu werken ze niet meer? weet iemand wat ik hiertegen kan doen??
Bij mij werkt geen enkel pilletje, behalve speciale van de KNO-arts als ik er twee te gelijk neem. Eerder werkte het wel altijd, maar na ongeveer een jaar moest ik steeds wisselen van pilletjes.
Anders kan je ook proberen om er twee tegelijk te nemen (weet niet welke je hebt en of dat daarmee kan), misschien helpt het dan wel weer.
capopjekop
Geplaatst: 15-04-11 14:17
Mss duurt het nu een paar dagen voordat het weer aanslaat? Ik zou gewoon even nog een paar dagen aankijken en de pillen netjes slikken. Mocht het daarna niet helpen even je huisarts bellen.
Kan het niet misschien een griepje zijn die je erbij hebt gekregen? Er heerst namelijk ook weer van alles. Loop zelf ook te hoesten en te snotteren, maar weet niet of het een verkoudheid of hooikoorts is. Heb wel die pilletjes geprobeerd, maar bij mij hielpen ze ook niet, dus gooi het maar op een griepje