Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De oranje van Gilette
En kan je dat ook gewoon in de winkel kopen?
LizzyLover schreef:Ik zat idd al te denken aan harsen, alleen volgens mijn moeder is dat niet goed bij je schaamstreek omdat je daar een dunne huid hebt .
En tja.. De pijn héEn kan je dat ook gewoon in de winkel kopen?

Die zijn zooo fijn! En niet duur! Ik had ook altijd bultjes, maar met die van de hema helemaal niet! Zal misschien net een iets ander stofje in die strip zitten als bij de rest? En ander misschien een scheerapparaat of harsen?
(Ik heb wel eens mijn oksels laten harsen, en doe het daaronder nog steeds wel eens
Doet even pijn, maar gegarandeerd geen bultjes!) LizzyLover schreef:Ik zat idd al te denken aan harsen, alleen volgens mijn moeder is dat niet goed bij je schaamstreek omdat je daar een dunne huid hebt .
Nell_ schreef:LizzyLover schreef:Ik zat idd al te denken aan harsen, alleen volgens mijn moeder is dat niet goed bij je schaamstreek omdat je daar een dunne huid hebt .
Met gewone harsstrips zou ik dat idd niet doen. Dat heb ik vorig jaar gedaan, en dat doet super zeer
Want anders zijn ze te lang en kun je ze er niet goed af trekken
Stiefvader scheert zich ermee, maar ze zijn na een tijdje voor hem te bot. Voor je benen zijn ze dan nog prima!