Zoals in de titel; ik heb heel snel last van de hitte (vanaf 20 graden)
Wie nog meer? en wat doen jullie er tegen?
x
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

eenitraM schreef:Lidyyy schreef:Hee Bokkers
Zoals in de titel; ik heb heel snel last van de hitte (vanaf 20 graden)
Wie nog meer? en wat doen jullie er tegen?
x
Hallo dan.
Het is nog niet eens 20 graden en je hebt er al last van? Wordt tijd dat jij je koffers pakt en vertrekt naar het noorden!
Laura_x_ schreef:Hier ook iemand. Ik word altijd verschrikkelijk moe van de hitte. Gisteren ging ik voor een paardje kijken en op de terugweg, midden op de dag, had ik moeite om wakker te blijven. Nu heb ik ook weer zo'n bui, terwijl ik vandaag niks inspannends heb gedaan. Lijkt net of de energie uit mijn lichaam is. En ik ga ook vlekken zien dan.
Lidyyy schreef:Laura_x_ schreef:Hier ook iemand. Ik word altijd verschrikkelijk moe van de hitte. Gisteren ging ik voor een paardje kijken en op de terugweg, midden op de dag, had ik moeite om wakker te blijven. Nu heb ik ook weer zo'n bui, terwijl ik vandaag niks inspannends heb gedaan. Lijkt net of de energie uit mijn lichaam is. En ik ga ook vlekken zien dan.
ik heb precies het zelfde! wat doe jij er tegen of doe je nog niks?
Lidyyy schreef:Laura_x_ schreef:Hier ook iemand. Ik word altijd verschrikkelijk moe van de hitte. Gisteren ging ik voor een paardje kijken en op de terugweg, midden op de dag, had ik moeite om wakker te blijven. Nu heb ik ook weer zo'n bui, terwijl ik vandaag niks inspannends heb gedaan. Lijkt net of de energie uit mijn lichaam is. En ik ga ook vlekken zien dan.
ik heb precies het zelfde! wat doe jij er tegen of doe je nog niks?
[/quote]
en hij lijkt te helpen, een klein beetje dan 
(dat was een retourtje ziekenhuis).
Maar dat van mij ligt trouwens niet alleen aan de warmte :p
dit is toch geen hitte... Als je dit al warm vind kun je idd beter naar noorwegen verhuizen
Ik vind 40 graden hitte
Alles eronder vind ik heerlijk, en gewoon veel water drinken (niet ijskoud!)