nou ik zal eerst even het hele verhaal uitleggen...
Ik doe als sport hockey (en natuurlijk paardrijden
). Nou hadden wij ergens midden december een zaalhockeytraining. Ik heb toen een hockeybal vol op mijn duim gekregen.
Nou, ik de volgende dag naar de HA, doorverwezen naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Mijn bovenste kootje van mijn duim
was op 6 plaatsen gescheurd. Nu een paar weken/maanden later zit mijn duimnagel dus helemaal los (omdat hij er af gaat, hij is er langzaam uit aan het groeien). Dat is verder geen probleem, maar ik heb mijn nagel nu al 2x opengehaald dat het helemaal ging bloeden onder mijn nagel. Ik trok als het ware een stuk nagel van mijn vel af (doordat ik ergens achter bleef hangen). Nou doe ik er dus ook een pleister met wat tape omheen. Maar mijn hockeytrainer zei dat je bij de dokter je nagel eraf kan laten halen.
Nou mijn vraag (of eigenlijk vragen):
Als iemand hier ervaring mee heeft, doet het veel pijn als je je nagel eraf laat halen?
Kan ik hem er beter af laten halen of beter laten zitten met een pleister en tape erover zodat hij er langzaam af groeit (dat kan nog wel best lang gaan duren) ?
Alvast bedankt!
wat bloempje al zegt, even een vervelende verdoving maar daarna is het voorbij! (Het is het iig zeker waard
)