Het lijkt bijna jaarlijks wanneer het warme weer echt begint in te zetten.
Bij deze een foto, meer die dit kennen of weten hoe dit wat draaglijker te maken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

AngeliqueB schreef:Dit is Dishydrotisch eczeem (google maar eens, op afbeeldingen) tis een allergische reactie die idd ook op je voeten kan verschijnen.. Ik heb het helaas ook en 1 van mijn triggers is leervet en lederolie, dus ik vet mijn tuig in met huishoudhandschoenen, en doe dit bij voorkeur 's winters omdat ik dan altijd handschoenen draag, ook met opzadelen. 's Zomers vet ik nooit, sinds ik weet dat het een trigger is en mijn tuig wordt er niet slechter van.
Bienotje schreef:Heb idd al hydrocortisoncreme van de huisarts, dat is ook speciaal voor schimmels. Maar foto's zijn van weekje terug en is inmiddels nog niet minder aan het worden.
Maar bedankt in ieder geval voor je reactie, toch weer motivatie om nog even door te smeren met zalf van de huisarts
Linz, die zelfde velletjes komen dus ook op en rond mijn vingertoppen terug. Eelt zie ik geen relatie mee
Quir, diezelfde klachten heb ik ook wel eens in lichte mate op mijn voeten gehad (binnenkant). Dus klinkt herkenbaar! Gelukkig goed ventilerende schoenen en zomers open schoenen voorkomt dat de laatste tijd.
Jij ook nog niet dé oplossing gevonden?

Misschien ook even bezoekje aan de huisarts plannne?