Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Enige maar blijft dat ik gewoon gips wil 

Nijn schreef:Ik wist niet dat een fysio ook kon tapen, eigenlijk best logischEnige maar blijft dat ik gewoon gips wil
Huisartsenpost is er toch alleen voor spoedgevallen?

Ik zou naar de fysio gaan voor tape en meer advies
Heeft er meer verstand van dan een HA
. met mate in beweging blijven is beter voor het herstel dan helemaal niets doen (wel op geleide van de pijn).TurdusMerula schreef:Waarom wil je per sé gips?
Meerdere artsen, meerdere meningen.
Ik zou ook niet naar de ehbo of hap gaan, daar zijn ze gewoon niet voor.
Je kunt wel een second opinion halen. Persoonlijk zou ik dan naar de fysiotherapeut gaan. Je hebt geen verwijzing nodig en de fysio weet meer van dit soort dingen dan de ha.
Hup naar de hap, die maakt een scan voor je en zet alles goed recht! TurdusMerula schreef:Omdat een hap is voor spoedgevallen.
Ik geloof absoluut dat ts veel last heeft.
Maar een hap is er niet voor enkelbanden die drie weken geleden gescheurd zijn...
En ook niet voor tapen.
en ja ik kom 3 x per jaar minimaal bij de HAP) en kindjes met hele kleine dingentjes. Als je na zoveel weken nog last hebt moet je een scan laten maken. Als de TS er erg veel last van heeft zou ik geen 4 weken meer gaan wachten voor een afspraak. 
babydolll schreef:TurdusMerula schreef:Waarom wil je per sé gips?
Meerdere artsen, meerdere meningen.
Ik zou ook niet naar de ehbo of hap gaan, daar zijn ze gewoon niet voor.
Je kunt wel een second opinion halen. Persoonlijk zou ik dan naar de fysiotherapeut gaan. Je hebt geen verwijzing nodig en de fysio weet meer van dit soort dingen dan de ha.
waarom niet naar de hap? sorry hoor maar gescheurde enkelbanden is niet niks.. de eerste keer hebben de sukkels in het ziekenhuis het verkeerd geschat, gevolgd: naar huis gestuurd met een drukverbandje. Ik sport vanatiek, vorig jaar is mijn zelfde enkelband weer gescheurd tijdens hardlopen(best banketstaaf als je midden in het bos zit en nog 8 km naar huis mag strompelen) Toen is het wel totaal 4 weken getaped, daarna rustig opbouwen met fietsen. Helaas heb ik er nog steeds erg veel last van tijdens touwtjespringen, hardlopen, en gewoon in mijn dagelijkse dingen. Als ze het goed aangepakt hadden de eerste keer was het niet zo gelopenHup naar de hap, die maakt een scan voor je en zet alles goed recht!