Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

begin meestal om 22.30 tot iets van 6.00/7.00 's ochtends. het vervelende is dat ik die dag dat ik moet werken meestal college heb om 9 uur, dus kan dan niet uitslapen anders zou ik dat doen. soms slaap ik 's middags nog even maar meestal drink ik 4 blikjes energydrink voor ik begin.
en dan als ik thuis kom ga ik direct naar bed en de volgende dag heb ik dan meestal weer college om 15 uur dus dan ga ik er om een uur of 13 uit. zo kan je 's avonds iig ook weer normaal slapen. SteffiiY schreef:Nee op schiphol(grondstewardess)
KylaLover schreef:SteffiiY schreef:Nee op schiphol(grondstewardess)
Hey mede schiphol-ganger!!
Werk ook op schiphol, alleen dan beveiliging.
Regelmatig nachtdiensten, elke keer 3 achter elkaar.
Je moet uitvinden wat het beste bij je past.
Voor-slapen kan ik dus totaal niet, dan val ik tijdens de dienst in slaap.
Wat ik dus altijd doe is dag ervoor laat naar bed, rond een uurtje of 1, dan uitslapen tot een uurtje of 12.
Rond een uurtje of 8 op bed tv kijken tot 9 uur, dan omkleden en weg.
Begin om 22.00 uur en eindig 's ochtend som 6 uur. Ben half7 weer thuis, ontbijten en dan naar bed.
Heb totaal 3 tot 4 broodjes mee die ik verspreid over de nacht op eet. Soms nog een cup-a-soup tussendoor.
winnietje3 schreef:Is het niet dodelijk rustig btw snachts? vooral nu in deze periode..
Ik werk nu ook voor de blauwe op de grond, heb gelukkig geen nachtdiensten maar nog wel tot in de avond. En soms sta ik dan al bij wijze van spreke uit mn neus te eten omdat er haast geen pax zijn. Ja tenzij er een kist vertraagd binnenkomt.