Ik heb al enige tijd 'last' van m'n ellebogen (radius, officieel) maar besteedde er nooit echt veel aandacht aan. Teveel dingen die gedaan moesten worden, zoveel dingen af te maken. Tot ik twee weken terug zo veel last kreeg van mijn polsen dat ik toch maar naar de arts ging. Mijn buigspieren in mijn pols waren over de zeik, spieren bij mijn duim geirriteerd en ik kon nog geen kopje thee optillen.
De diagnose RSI viel al snel, en nu moet ik rust houden.
Inmiddels zijn we twee weken verder en kan ik nog vrij weinig, wat balen is, aangezien mijn school nu ook stil ligt. Ik doe de opleiding goudsmid, wat neerkomt op hameren, zagen en veilen, wat mijn armen niet zo leuk vinden. Zelfs tekenen en schrijven irriteert. (ja, computeren is ook slecht, maar ik moet toch iets)
inmiddels zit ik dus al twee weken binnen te 'niksen' en rustig aan te doen, en ik word echt helemaal gek.
ik wil weer aan het werk, ik wil weer kunnen schrijven, sieraden maken, gewoon afwassen zonder pijn... Maar zoals het er nu naar uitziet ben ik wel een paar weeken zoet. 
Wie heeft er nog meer RSI, is het chronisch, ging het weg, en hoe gaan jullie er mee om?

ik hoop in iedergeval dat het snel over is, want ik begin te zwelgen in zelfmedelijden en daar heb ik knap de hekel aan

Maar met het touchding op mijn laptop kan ik het gelukkig ook doen.