Ongeveer een jaar voor mijn slechte haarpunten begonnen, ben ik gaan studeren en vegetariër geworden. Nu heb ik al wel vaker gehoord dat je eetpatroon invloed kan hebben op je haar, al kan ik met google niet echt op goede (geloofwaardige) resultaten komen.
Zou mijn slechte haar inderdaad het gevolg kunnen zijn van een eventueel voedingstekort? (Als vegetariër probeer ik goed op mijn voeding te letten, maar wie weet is er toch een tekort ingeslopen...) Zo ja, hoe los ik dit op? (Moet ik dan weer aan het vlees/de vis?)
Ik was mijn haar sinds 2 maanden met Yes To Cucumbers, vroeger waste ik het altijd met Swarzkopf en heb het ook een tijd met Nivea en Andrelon gewassen, waar mijn haar niet veel beter van werd. Ben overgestapt op Yes To Cucumbers omdat ik hoopte dat dit goed zou werken.
Wie heeft hèt antwoord op mijn vraag of de oplossing voor mijn gespleten haarpunten?
Bij de kapper zeg ik elke keer dat ze er veel vanaf mogen knippen, want ik wil mijn gespleten haarpunten kwijt. Maar ze komen dus snel weer terug.