Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Espoir_ schreef:Gebruik jij een wenkbrauwpotlood om je wenkbrauwen bij te tekenen? Toen ik dat gebruikte had ik ook vaak hardere lijnen en plukte ik mijn wenkbrauwen telkens weer omdat het niet zo eruit kwam te zien als ik wilde. Nu gebruik ik wenkbrauwpoeder van de Hema waardoor het niet zo hard lijkt en het er veel natuurlijker uit ziet! Misschien dat je zoiets eens poedersuiker proberen? Met die poeder kan je ook goed je wenkbrauw "verbreden" waardoor je gewoon je haartjes kunt laten groeien zonder dat dit er onverzorgd uit ziet!
phormicola schreef:Alleen dat laten groeien wat je terug wilt 'kweken'.
Ik ben er ook mee bezig, want ik heb jaren lang m'n wenkbrauwen te veel geplukt, niet zo dun als jij, maar het is zeg maar niet zo mooi egaal meer.

Focussed schreef:Misschien is wonderolie op je wenkbrauwen wat voor jou?
Heb ik ook gebruikt om mijn wenkbrauwen voller te laten worden
[MW] Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!
Mijne zijn nu zo:
Dikker en voller dan ze eerst waren, toen moest ik altijd alles invullen en bijkleuren met potlood en poeder

Dit zijn mijn wenkbrauwen zonder poeders en voor de wonderolie :
Focussed schreef:Dat poeder van de Hema heb ik ook!
Sjablonen vind ik alleen handig als je van jezelf al die wenkbrauw vorm hebt, als je geen 2/3e stijgend en 1/3e dalend hebt krijg je met die shablonen een beetje gekke wenkbrauwen vind ik zelf
Dus dan kun je beter alleen met het kwastje je eigen vorm wat bijtekenen!
Is wel heel fijn en handig poeder, gebruikte ik vroeger ook altijd!
ThanksDit zijn mijn wenkbrauwen zonder poeders en voor de wonderolie :
http://94.100.114.134/308650001-3087000 ... _BcKX.jpeg
Zoals je ziet, dun en niet zo goed zichtbaar

adecuada schreef:Zijn permanente make-up wenkbrauwen dan niks voor jou?
Tegenwoordig kun je ze ook met 'hairstrokes' laten zetten, dus ik bedoel niet die dikke lijnen die volledig ingekleurd zijn.

) en dan kijk ik eerst zelf wel of ik me red met poeder. Maar werkt dat wel op gewoon huid zonder haartjes? Dat is toch geen gezicht. Focussed schreef:Dat poeder van de Hema heb ik ook!
Sjablonen vind ik alleen handig als je van jezelf al die wenkbrauw vorm hebt, als je geen 2/3e stijgend en 1/3e dalend hebt krijg je met die shablonen een beetje gekke wenkbrauwen vind ik zelf
Dus dan kun je beter alleen met het kwastje je eigen vorm wat bijtekenen!
Is wel heel fijn en handig poeder, gebruikte ik vroeger ook altijd!
ThanksDit zijn mijn wenkbrauwen zonder poeders en voor de wonderolie :
http://94.100.114.134/308650001-3087000 ... _BcKX.jpeg
Zoals je ziet, dun en niet zo goed zichtbaar
, ik heb een hele andere vorm basislijn! Maar ik kan me voorstellen dat als je echt nog maar een mega dun wenkbrauwtje heb, je deze wel gebruikt!