Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hou er rekening mee met mijn eten en ik heb er medcijnen voor. Sinds ik medicijnen heb zijn de dagen weer door te komen zonder pijn. Bij stress/spanning speelt het wel heel erg op, en dan gebruik ik Ibuprofen.
Bonjoy schreef:Ja ik heb het ookIk hou er rekening mee met mijn eten en ik heb er medcijnen voor. Sinds ik medicijnen heb zijn de dagen weer door te komen zonder pijn. Bij stress/spanning speelt het wel heel erg op, en dan gebruik ik Ibuprofen.

ilsexxx schreef:Bonjoy schreef:Ja ik heb het ookIk hou er rekening mee met mijn eten en ik heb er medcijnen voor. Sinds ik medicijnen heb zijn de dagen weer door te komen zonder pijn. Bij stress/spanning speelt het wel heel erg op, en dan gebruik ik Ibuprofen.
Oke! En wat voor medicijnen gebruik je dan? Ik heb metamucil, die vezel poeders. Alleen tijdje geleden werd het mij toen weer afgeraden omdat mijn darmen te druk bezig waren daardoor. Alleen nu gebruik ik het weer omdat de dokter het toch weer heeft aangeraden. Gelukkig vind ik het lekker haha!

cheeky schreef:Ik heb het al vanaf m'n 3e jaar, en dat was soms zo erg dat ik voor 15 km met de auto wel 20x naar de wc ging... Wij hebben toen verschillende dieeten geprobeerd, zetmeel arm, zuivel arm, je kan het zo gek niet noemen. Maar het maakte echt niet uit![]()
Pas toen ik het ben gaan accepteren werd het stukke minder, en nu ben ik er vrijwel vanaf
Het werkt bij mij nu erg op stress en spanningen, en soms heb ik er gewoon inneens last van, maar denk dat dat bij iedereen anders is.. Accepteren en ermee leven is naar mijn idee de enige remedie
Btw, er waren toch meerdere topics over??
ilsexxx schreef:Bonjoy schreef:Ik heb Duspatal capsules, werkzame bestanddeel hiervan is mebeverinehydrochloride.
wat een naam haha. Maar heb je dit gewoon bij de apotheek weg, of heb je het voorgeschreven gekregne? En werkt het ook goed? En wat doet het met je darmen?
Het verminderd de spierspanning/krampen in je darmen