Ik heb geen alcohol nodig om het leuk te hebben, zou ook prima een aantal weken/maanden zonder kunnen..
Wat ik mij dus afvroeg, hoeveel alcoholische drankjes drinken jullie gem. per week?
mijn antwoord laat ik nog even voor mezelf, haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn antwoord laat ik nog even voor mezelf, haha
). 
Vjestagirl schreef:Nooit. Ik ben straight edge, dus ik drink niet, ik rook niet, ik eet geen vlees, ik gebruik heel weinig tot geen cafeïne en ik let sinds kort ook heel erg op de E-nummers.
), maar wonder boven wonder de volgende dag gewoon fris en fruitig, alleen moe en zere voeten :p
) beetje Beerenburg met dubbelfriss huismerk. Kom overigens rond een uur of half twaalf/twaalf uur thuis. Is overigens een klein scheutje, zodat het een beetje lichtoranje wordt (afhankelijk van het fris), zodat ik lekker kan slapen en een beetje warm wordt. Heb namelijk moeite om mij warm te houden, althans, dat denkt mijn lichaam. Ben dus aan het zweten op mijn rus, terwijl mijn handen ijskoud zijn en dus denkt mijn lichaam dat ie moet opwarmen. Overigens loop ik hiervoor bij de huisarts dus hoef geen adviezen
. Door de alcohol wordt je bloed wat 'dunner', waardoor het beter mijn vingers instroomt. 

), ten tweede omdat alcohol niet goed is voor je, al wordt hier dan vaak het argument een wijntje is gezond erin gegooid. Maar mensen om mij heen kunnen het al snel niet bij af en toe een wijntje houden... Dat is dan ook gelijk punt drie, als je eenmaal aan de alcohol gaat, neem je veel sneller te veel naar mijn mening.
(Hetzelfde geld overigens voor roken/drugs, nooit gedaan en ook zeker niet van plan. ) 
, drink ik nauwelijks alcohol. Ten eerste zie ik de lol van de volgende dag koppijn niet in én wil ik ten alle tijden in mijn auto kunnen stappen en weg kunnen rijden.