Ik kom dus net bij de podoloog vandaag, schijn ik meerdere pitten/likdoorns te hebben :s. Nu ga ik dus een afspraak maken bij de pedicure. Hoe behandelen zij dit precies en is het pijnlijk?
Groetjes wendy
Rebel_Jits
Geplaatst: 30-03-11 18:44
Ze snijden het weg. Je voelt hier vrij weinig van, omdat ze enkel in je dode huid snijden. In feite gewoon in het eelt.
Je hebt ook van die speciale pleisters om ze weg te krijgen, maar weet niet of dat werkt.
We snijden het idd weg! Doet geen zeer hoor. Zal daarna wel wat gevoelig zijn maar meestal krijg je een ''speciale'' pleister wat de plek drukvrij legt!
bij mij is er toen ook eentje weggehaald, dat leek wel of ze het veilde kan dat? ik had er laatst ook eentj en daar had ik zo'n pleistertje op geplakt. echt een week laten zitten, dat viel niet mee want hij zat tussen mijn kleine en die daarnaast teentje. toen ik de pleister er af haalde kwam er een heel stuk elt achtig iets mee en was de likdoorn weg
BEdankt voor jullie reacties. Ben wel een beetje opgelucht. Ik ga wel naar een pedicure gezien ik er een paar meer heb en ik de hele dag loop en sta op mijn werk. Bovendien vinden mijn voetjes dat vast een keer lekker bij de pedicure.