Ik moet het nu even kwijt hoor. (ik ben een raar geval wat medisch onderzoek betreft)
Ik slik sinds mijn 17de (ben nu 20) de pil orgamitril. Ik had er altijd zoveel last van mijn menstruatie dat dit stop gezet werd (van de gynecoloog zelf) ik ben 3x per jaar een week gestopt om zo toch die afvalstoffen kwijt te raken. Ben iedere keer in die week netjes ongesteld geweest.
Nu wilde ik wat afvallen en ben gestopt in december 2009, ook weer netjes ongesteld geweest. Maar nu ben ik van januari al niet meer ongesteld geweest. Ik heb tegen mijn vriend gezegt dat ik gestopt ben met deze pil en dus weer ovulati krijg. Maargoed, ik ben dus direct naar de huisarts gegaan met de klachten: misselijkheid, niet menstrueren...
Dus wat urine opgevangen en de volgende dag gebracht, resultaat niet zwanger. Dus bloed laten prikken, geen enge ziektes of wat dan ook alles 100% in orde.
Februari: niet ongesteld geworden, zelf getest, resultaat negatief.
Nu maart, ik had dus vorige week ongesteld moeten worden, niet geworden. Dus terug naar de huisarts. Maandag bloed laten trekken en heb vandaag gebeld voor de uitslag niet zwanger... Toch blijven die misselijkheid, krampen, harde buik, gevoelige borsten etc etc...
Nu heb ik dus gebeld voor een echo en ik pas 11 april terecht. Nu denken jullie vast Pas 11 april das toch redelijk snel... Nou mijn grootste zorg is: ik heb chronische hoofdpijn (new daily persistent headache) hiervoor slik ik dus de pil amytripteline deze is dus erg gevaarlijk als je zwanger zou zijn... Die slik ik nu ong 2 jaar.
Ik ben Nederlands en mijn vriend is een Belg. Ik heb dus gevraagd of hij een afspraak wilde maken voor in België een afspraak voor een echo. Nu kan daar volgende week dinsdag al terecht.
Ik hoef geen reactie's in de trant van: je bent niet zwanger en blabla... Ik ben gewoon benieuwd of jullie bokkers hier ervaring mee hebben of iemand kennen of misschien tips/ideeën hebben.
Hmm misschien schijnzwangerschap, al weet ik niet in hoeverre dit mogelijk is bij mensen. Vaak zijn testen bij de HA toch wel goed, vandaar dat ik hieraan denk.
Hmm.. vervelend.. maar ben je veel afgevallen in de laatste maanden? omdat je het hebt over afvallen. Als je in 1 keer veel afvalt heeft dat namelijk ook gevolgen voor je menstruatie, die blijft dan vaak uit. Verklaard misschien ook een beetje de klachten misselijkheid/buikpijn.
crazygirl1
Geplaatst: 30-03-11 21:54
Ben je sinds je gestopt bent altijd regelmatig geweesd? Ontpillen zou denk ik al over moeten zijn na zo een lange tijd.
Ik ben sinds september 2010 gestopt met de pil en sinds nog nooit regelmatig geweesd. Soms is het zowat wekelijks, terwijl ik nu al 6 weken geen menstruatie heb. Heb ondertussen 2x getest en gelukkig negatief. Ik ben namelijk gestopt omdat ik al die hormonen niet in mijn lichaam wil, het feit dat de meeste lichamen enkele maanden nodig hebben om te ontpillen. Verklaard voor mij genoeg van het 'goede' van de pil en dus gebruiken wij enkel condoom. Ik ben volledig overtuigd over het niet-pil-gebruik
franka75
Geplaatst: 30-03-11 22:00
ja die hormonen doen veel met je lichaam dat jij je wilt laten testen snap ik maar als jeje erg druk maakt kan het ook dat er niets gebeurd, en blijkbaar ben je erg onregelmatig maar zou toch zeker doorgaan met de onderzoeken, sterkte
rienne
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-11 06:01
@eva_arno Ik ben sinds december ong 2 a 3 kilo afgevallen. Dus dat lijkt mij niet overdreven veel.
Dinsdag moet ik om 12.15 bij de gynecoloog zijn, dus nog even wachten
Bedankt al voor de reacties
marleen_usar
Geplaatst: 31-03-11 06:16
Ik heb 3 keer een test moeten doen voordat het aan gaf dat ik zwanger was,kan aan je hormonen liggen. Maar schijnzwanger kan ook nog?