Ik moet het nu even kwijt hoor. (ik ben een raar geval wat medisch onderzoek betreft)
Ik slik sinds mijn 17de (ben nu 20) de pil orgamitril. Ik had er altijd zoveel last van mijn menstruatie dat dit stop gezet werd (van de gynecoloog zelf) ik ben 3x per jaar een week gestopt om zo toch die afvalstoffen kwijt te raken. Ben iedere keer in die week netjes ongesteld geweest.
Nu wilde ik wat afvallen en ben gestopt in december 2009, ook weer netjes ongesteld geweest. Maar nu ben ik van januari al niet meer ongesteld geweest. Ik heb tegen mijn vriend gezegt dat ik gestopt ben met deze pil en dus weer ovulati krijg. Maargoed, ik ben dus direct naar de huisarts gegaan met de klachten: misselijkheid, niet menstrueren...
Dus wat urine opgevangen en de volgende dag gebracht, resultaat niet zwanger. Dus bloed laten prikken, geen enge ziektes of wat dan ook alles 100% in orde.
Februari: niet ongesteld geworden, zelf getest, resultaat negatief.
Nu maart, ik had dus vorige week ongesteld moeten worden, niet geworden. Dus terug naar de huisarts. Maandag bloed laten trekken en heb vandaag gebeld voor de uitslag niet zwanger... Toch blijven die misselijkheid, krampen, harde buik, gevoelige borsten etc etc...
Nu heb ik dus gebeld voor een echo en ik pas 11 april terecht. Nu denken jullie vast Pas 11 april das toch redelijk snel... Nou mijn grootste zorg is: ik heb chronische hoofdpijn (new daily persistent headache) hiervoor slik ik dus de pil amytripteline deze is dus erg gevaarlijk als je zwanger zou zijn... Die slik ik nu ong 2 jaar.
Ik ben Nederlands en mijn vriend is een Belg. Ik heb dus gevraagd of hij een afspraak wilde maken voor in België een afspraak voor een echo. Nu kan daar volgende week dinsdag al terecht.
Ik hoef geen reactie's in de trant van: je bent niet zwanger en blabla... Ik ben gewoon benieuwd of jullie bokkers hier ervaring mee hebben of iemand kennen of misschien tips/ideeën hebben.