Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Tara_ schreef:Ik zou ook snel stoppen met iedere ochtend een kwartier hard te lopen. Dat is echt funest voor je knieën/gewrichten enz. Rustig opbouwen (met bv een schema van runnersworld), altijd 24 uur ertussen laten en goede schoenen (van bv runnersworld/run2day).

Zo kun je het ook zien.
En het moet ook leuk blijven. Roane schreef:hardlopen moet je echt opbouwen, wil je er geen blessures aan over houden. Ook is het voor je spieren veel beter om een dagje rust ertussenin te plannen, zou bouwen ze beter op, en zijn ze beter in staat om zich aan te passen aan de plotselinge arbeid.
Als je een conditie wil trainen bij een paard, begin je toch ook niet met een uur galloperen?Zo kun je het ook zien.
Hardlopen is trouwens wel een goede combi met crunches om vetjes weg te krijgen, maar alles met beleid.En het moet ook leuk blijven.
. Verder ben ik het met je eens hoor, dat je hardlopen moet opbouwen en regelmatig rust moet inplannen.... maar voor een kwartiertje, daar heb je geen dag rustpauze voor nodig om daar van te recupereren hoor
. 

tantjeuh schreef:Roane schreef:hardlopen moet je echt opbouwen, wil je er geen blessures aan over houden. Ook is het voor je spieren veel beter om een dagje rust ertussenin te plannen, zou bouwen ze beter op, en zijn ze beter in staat om zich aan te passen aan de plotselinge arbeid.
Als je een conditie wil trainen bij een paard, begin je toch ook niet met een uur galloperen?Zo kun je het ook zien.
Hardlopen is trouwens wel een goede combi met crunches om vetjes weg te krijgen, maar alles met beleid.En het moet ook leuk blijven.
Maar waar lees jij dan dat ze dat niet opgebouwd heeft. Verder ben ik het met je eens hoor, dat je hardlopen moet opbouwen en regelmatig rust moet inplannen.... maar voor een kwartiertje, daar heb je geen dag rustpauze voor nodig om daar van te recupereren hoor
.
ik heb het ook even geprobeerd maar ehm... tja, mijn bekkenbodemspieren mochten wel iets meer getraind o:)