Net heb ik bijvoorbeeld twee broodjes gegeten (+- 1,5 uur geleden) en nu heb ik eigenlijk al wel honger, maar geen trek in iets. Ik merk dat mijn maag meer voer wil, maar ik heb gewoon geen zin in iets.
Eigenlijk heb ik helemaal nergens zin in. Geen zin in huiswerk, geen zin om naar school te gaan, geen zin om uit mijn nest te komen. Nou speelt het momenteel ook wel mee dat mijn halve hoofd uit elkaar valt door een gigantische koortslip en koortsneus, en ik natuurlijk ook geen zin heb om dat om de 2 uur schoon te maken en in te zalven. Eigenlijk wil ik gewoon bankhangen en tv kijken
.Maar zelfs op stal heb ik eigenlijk geen energie om iets te doen. Dat is het meer. Niet zozeer dat ik geen zin heb, maar het is meer dat ik er de puf niet voor heb. Ik slaap goed, slaap de hele nacht door, maar ik ben gewoon niet uitgerust als ik wakker wordt. Gister ben ik nog bijna flauwgevallen. Het scheelt dat ik het altijd voel aankomen, dus op tijd kon gaan zitten, maar ik ben nu nog steeds niet helemaal fit. Straks een practicum, maar ik twijfel serieus of ik wel 2 uur in de paardenstallen kan staan... En dat lijkt me niet helemaal normaal als je 22 bent...
Morgen ga ik wel naar de huisarts, en ik vroeg me af of jullie nog dingetjes hebben waar ik op moet letten. Of ik eventueel een bloedonderzoek moet aanvragen ofzo? Mijn huisarts is niet de meest enthousiaste huisarts van het westelijk halfrond, dus ik moet altijd zelf de opties een beetje aandragen
.Ik was SowieSo van plan om een allergietest te laten doen (wil ik al langer), en een bloedonderzoek om bloedarmoede (heb ik al twee keer eerder gehad), uit te sluiten.
Hebben jullie hier ervaringen mee in combinatie met propranolol? En waar moet ik evt rekening mee houden?
Afgezien van de propranolol ben ik ook aan de pil, maar dat zou volgens de huisarts niet moeten interfereren. Met de pil kan ik helaas niet stoppen, omdat ik dan echt teveel bloed verlies.
Verder nog medicijnen tegen de hooikoorts (dit zou ook in combinatie met propranolol niet uit mogen maken).
En de zalfjes tegen het koortshoofd, dat na mijn laatste migraine aanvalt van twee weken terug op kwam zetten en sindsdien alleen nog maar explosief gegroeid is...