Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verder vind ik het fijn om mijn pony elke dag in model te kunnen fohnen. Ik was mijn haar met ververschillende shampoo's. O.a. nivea straight and easy liss. Een keer in de week gebruik ik dan conditioner (zelfde merk). Ik gebruik ook vaak het huismerk van bv aldi of lidl. Heel fijn shampoo waar je heel zacht haar van krijgt!
Juul schreef:@ Thats_Me: Ik was het al járen elke dagEn omdat ik dat al zolang doe kom ik daar natuurlijk ook niet meer echt vanaf.. of ik moet een paar dagen met een vet hoofd lopen en daar heb ik echt geen zin in..
@ Chantalliej: Dat kan ik natuurlijk wel eens proberen..
Maarja dan nog, met welke shampoo?
conditioner gebruik ik niet, wordt het alleen maar sneller vet van. En als ik tussendoor nog douche zonder shampoo te gebruiken dan kan ik 3 dagen zonder mn haar te wassen
Maar daar heb ik als arme student echt geen geld voor helaas.. Juul schreef:@ __Nathalie__ Ja, kappersproducten zijn natuurlijk ook wel het beste, mijn kapper gebruikt de Sebastian-lijn, ook heel fijnMaar daar heb ik als arme student echt geen geld voor helaas..
Ik ga een poging wagen om het om de dag te wassen. Alleen wil ik nog steeds graag wel horen wat nou echt een goede shampoo (van maximaal zo'n 5/6 euro) is. Ik heb trouwens vooral het probleem dat m'n haar snel pluist en slap en statisch is...
__Nathalie__ schreef:[naam] schreef:@ __Nathalie__ Ja, kappersproducten zijn natuurlijk ook wel het beste, mijn kapper gebruikt de Sebastian-lijn, ook heel fijnMaar daar heb ik als arme student echt geen geld voor helaas..
Ik ga een poging wagen om het om de dag te wassen. Alleen wil ik nog steeds graag wel horen wat nou echt een goede shampoo (van maximaal zo'n 5/6 euro) is. Ik heb trouwens vooral het probleem dat m'n haar snel pluist en slap en statisch is...
Hoeft niet helemaal zo te zijn, het is veel geconcetreerder dus je gebruikt de helft van wat je normaal gebruikt en bespaard daardoor dus ook de helft omdat je het eens zo lang gebruikt
Was mijn haar daar nou al jaren mee, ben er erg tevreden over. Kapper vind mijn haar ook in goede conditie