Bijna 2 jaar terug heb ik een klapper naast mijn paard gemaakt wat me 2 gescheurde enkel banden hebben gekost.
Na op de foto gezet te zijn mocht ik eerst 2 weken in gewoon gips,om daarna na nog meer foto's in loopgips te mogen voor 4 weken.
De 2de serie foto's werd gemaakt omdat ze dacht dat mijn gewicht niet goed stond wat uiteindelijk niet zo bleek te zijn,gelukkig maar.
Maar hoor de arts nog zeggen dat ik eerst loopgips zou krijgen voor 4 weken en dan hoogstwaarschijnlijk(reken maar op 90% van wel) in een brace zou moeten.
Toen mijn loopgips eraf is gehaald ben ik immers zo het ziekenhuis uitgestuurd met een simpel steun verbandje en hoefte niet meer terug te komen.
En nu komt het:
Nu bijna 2 jaar later blijf ik maar last houden van voet en achillespees.De pijnen in mijn voet is elke keer verschillen.Dan mijn hiel,dan ondermijn voet en soms de bovenkant van mijn voet.
Wat betreft de pees.Ik heb vaak het gevoel alsof hij gespannen is,geirriteerd is.Gelukkig is dat wel minder nu dan vorig jaar.Er heeft ook een lange tijd een bult op gezeten als je met 2 vingers erlangs voelde zeg maar.
Herkent iemand dit?
Wordt het eigenlijk een beetje zat nu maar heb zelf wel het idee dat het er zeg maar bij hoort.Het groeit toch anders aan dan dat het was.Althans dat is uiteraard mijn idee.
Mede door die "pijnen"wandel ik niet graag omdat ik daardoor anders ga lopen.Resultaat dat ik last krijg van vermoeide benen en mijn andere been tegen gaat werken.
Zou ik gewoon bij de huisarts een verwijzing kunnen vragen voor nieuwe foto's of iets wat helderheid kan geven?