Omdat ik na een jaar nog steeds slechte dagen heb wil ik eens een ander alternatief genezer proberen dan die ik al heb. Ik wil aan jullie bokkers vragen met wie jullie goede resultaten geboekt hebben? Dit hoeft niet perse met pfeiffer te zijn.
Eigenlijk zoek ik gewoon een toparts die me na deze pfeifferklachten ook met van alles kan helpen!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-03-11 15:08
Ik heb goede ervaringen met bio resonantie icm electro acupunctuur en ondersteund met homeopathische medicijnen. Ik had ook nog een restantje pfeiffer en daarnaast toxoplasmose in mijn lichaam. Ben er 100 % van af gekomen. Ik geef liever nooit zomaar namen van anderen door dus mocht je meer willen weten graag via PB.
Huib Jansen werkt bij Dierenkliniek Den Hoek. Huib is daar de "mensenbehandelaar". Ik heb zo'n ontzettend goede ervaringen met deze man. Echt een aanrader. Helaas een lange wachtlijst...
BE_GENTLE
Geplaatst: 28-03-11 20:41
Jeroen kamil te velp.. Is ook aangesloten en krijg je dus ook vergoed bij je zorgverzekeraar
Laatst bijgewerkt door BE_GENTLE op 28-03-11 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Een klassiek homeopaat die aangesloten is bij de NVKH Dus niet zomaar iemand die zich homeopaat noemt en je krijgt een deel vergoed mits je aanvullend verzekerd bent.