'Bobbel' op ruggengraat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

'Bobbel' op ruggengraat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 19:17

Vorige week zondag ben ik van mijn paard 'gevallen'.

Ik kwam terrecht op mijn stuitje/onderrug. Omdat ik niet meer op kon staan oid. moest ik naar het ziekenhuis. Daar hebben ze het bekeken/gevoeld en foto's gemaakt. Op de foto's was niet heel veel te zien. Er was wel wat te zien, maar ze dachten dat dit van vroeger was. (Ook zit dit niet op dezelfde plek als de bobbel).

Ik moest een nacht in het ziekenhuis blijven omdat ik alsnog niet kon staan etc. Dag erna ging het langzaam maar zeker weer, en 's middags mocht ik naar huis.

Nu dacht ik laatst in de spiegel al wat raar te zien aan m'n rug, maar dacht dat ik het me verbeelde. Totdat m'n vriend erover begon dat een stuk van mijn ruggengraat uitstak := . Er zit dus een bult/bobbel op m'n ruggen graat (of die steekt uit ? ) . De eerste keer dat hij er op drukte voelde ik er eigenlijk niks van, toen hij het daarna weer deed, deed 't wel behoorlijk zeer.

12 april moet ik terug naar het z'huis voor controle. Is het slim om morgen de dokter te bellen (of ziekenhuis).. Of toch maar even afwachten?

Edit: volgensmij was dit in het ziekenhuis nog niet..
Laatst bijgewerkt door Bloempotje op 27-03-11 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Re: 'Bobbel' op ruggengraat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:18

Ik zou voor de zekerheid even bellen inderdaad :j Het kan gewoon vocht zijn, maar je weet nooit...

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:19

Ga maar snel de dokter bellen, :j 12 april dat duurt veel te lang

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 10:07

Ik ben in 't ziekenhuis geweest :). Die 'bobbel' is niks ergs, en verder zal ik nog zeker 2-3 weken last hebben van m'n rug.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:39

Mooi, goed dat je gegaan bent.
Dan hoef je je daar geen zorgen om te maken.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:46

Better safe than sorry! Fijn dat het niets ergs is :)