Ik heb een probleempje. Ik heb te lang gelopen met slechte jophurs, ik heb veel blaren gehad achter op mijn hiel met inlopen. Ik werk zelf in de paarden en moet dus veel lopen en rijden. Ik heb ontzettend veel pijn gehad aan mijn rechtervoet(achterkant hiel) in het begin en kreeg soms gewoon een soort "stroom schokken" door mijn hele voet heen vanuit mijn hiel. Natuurlijk bleef ik gewoon stug doorlopen en dacht het zal wel het inlopen zijn. Achteraf natuurlijk stom, maar kan het helaas niet meer terug draaien. Ik heb zo'n 2 maanden met die pijn gelopen, daarna werd gelukkig de pijn minder. Helaas heb ik nu een groot uitsteeksel op de achterkant van mijn voet(hielbot) zitten en dit is erg vervelend. In mijn jodphurs zitten nu een groot gat een de binnenkant, maar op andere schoenen kan ik amper lopen. Het gaat dan echt alleen om de achterkant van de hiel waar de pijn zit, dus niet aan de onderkant. Als ik op het stuk bot druk doet het echt pijn en krijg ik soms weer een soort stroom schok door mijn voet heen.
Wie komt dit bekend voor?? Ik heb het ook al aan de andere kant van mijn voet zitten, maar mijn rechtervoet is erger en daar heb ik ook het meeste last van. Ik zat te denken aan hielspoor, maar betwijfel of dat het probleem is.
Ik ben erg benieuwd wie hier nog meer last van heeft, want ik heb zoiets nog nooit gezien.
Ga sowieso van de week langs de huisarts.

Hier een foto om een beeld te krijgen van wat ik bedoel:

Het lijkt misschien een blaar of dat er veel vocht in is, maar het is gewoon bot dus keihard.
Alvast bedankt
(die ook knoerthard was)