Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zou je wel even op internet moeten kijken welke je precies moet hebben. Je hebt namelijk Koreaanse en nog een. Ik heb hier zelf de Koreaanse staan (Panax Ginseng) van 't merk Herb Tech. Ik zou alleen niet iets nemen waar Guarana in zit ofzo. Dat is meer voor een energiekick, net als een energiedrankje. Als dat uitgewerkt is, wordt je er juist moeier van.
ik ben nooit ziek, heb vorig jaar nog mijn suiker en ijzer laten prikken en daar was helemaal niks mis mee, ook eet ik redelijk gezond en slaap vrijwel altijd 7 uur per nacht.. Dit is echt iets van de laatste weken (week of 2) Soms denk ik dat ik pfeiffer heb ofzo, maar dan lig je gewoon echt de hele dag op bed toch
sorry nog daarvoor!!
(toch klinkt het wel leuk...) Elma_ schreef:Ik ben niet iemand die snel naar de HA gaat eigenlijkik ben nooit ziek, heb vorig jaar nog mijn suiker en ijzer laten prikken en daar was helemaal niks mis mee, ook eet ik redelijk gezond en slaap vrijwel altijd 7 uur per nacht.. Dit is echt iets van de laatste weken (week of 2) Soms denk ik dat ik pfeiffer heb ofzo, maar dan lig je gewoon echt de hele dag op bed toch
) .