Het leed dat verstandskies heet!.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

Het leed dat verstandskies heet!.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 21:04

Vorig jaar had ik er last van nu weer,en elke keer als ik bij de tandarts vandaan komt is het weer raak.
vorige week moest ik een gaatje laten vullen met verdoving. Een week zonder pijn gelopen en gister zo ineens hoppa kiespijn.
zo'n drukkende kloppende pijn. ik weet niet of het een verstandskies is,maar vorig jaar kwam er wel 1 door en dat was een heel circus.
op het laatst liep ik met een zak ijs op me wang omdat ie zo opgezet was. en elke dag aan de paracetamol en inbuprofen. ik werd er niet goed van iedere keer dat zelfde liedje. En nu weer ik ben nu weer begonnen met ibuprofen te slikken en spoelen met anti bacterieel mondwater ofzo iets... wat denken jullie dat het is ben ik allergisch voor de verdoving of moet ik me weer gaan voorbereiden op een hamsterwang?
Laatst bijgewerkt door Colaaa op 25-03-11 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Akecheta

Re: Het leed dat verstandskies heet!.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:31

Als je een week na de verdoVing pas pijn gaat krijgen dan ben je niet allergisch voor de verdoving hoor. Allergie merk je meteen.
Wel heel vervelend dat je zo'n pijn hebt. Maandag toch maar even naar de tandarts gaan.
Beterschap.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 21:32

Gooya schreef:
Als je een week na de verdoVing pas pijn gaat krijgen dan ben je niet allergisch voor de verdoving hoor. Allergie merk je meteen.
Wel heel vervelend dat je zo'n pijn hebt. Maandag toch maar even naar de tandarts gaan.
Beterschap.

dankje !