Navelbreuk...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Navelbreuk...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 19:48

Met avondeten dacht ik van auw mijn navel doet zeer. Toen ging ik kijken en in mijn navel zit nu een harde bult die zeer doet. Vandaag niks gemerkt tijdens het werken maar nu had ik mijn paardrijbroek aan en die band komt er dan precies tegenaan. Zegt mijn moeder: oh een navelbreuk. Ik had daar nog niet eens over nagedacht.

Iemand ooit een navelbreuk gehad?

Ik kan er weinig plaatjes van vinden, het is gewoon een hard knobbeltje wat je vast kan pakken. Ik hoop maar dat het meevalt, ik zit echt niet op zoiets te wachten! Ik heb al genoeg andere zeurpijntjes :(

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 17:15

Ik heb dit zelf niet gehad (wel een liesbreuk, wat gelijkaardig is), maar mijn vader wel toen hij in de 30/begin 40 was. Hij is hieraan geopereerd en had daarna een litteken, een halve cirkel boven/rond zijn navel. :P

Aan die liesbreuk ben ik ook geopereerd, was gewoon 's ochtends binnen en 's avonds weer buiten, nog 3 dagen last van het litteken en verder niets.

Het probleem met die dingen is dus dat er stukjes ingewanden door dat gat in de buikwand kunnen uitpuilen en zo afgeklemd worden..