Ben ik weer... Koud!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ben ik weer... Koud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:26

Hoi!

Daar ben ik weer hoor, maar ik weet me geen raad meer.
Ik heb het zó vreselijk koud. Terwijl het buiten heerlijk weer is.
En ik heb alleen koude handen, onderarmen en voeten (waarbij vooral m'n tenen!)
Heb al een vest aangedaan, en meerdere keren nieuwe sokken gepakt (omdat deze sokken dan bijna bevroren)
Wat is dit en wat kan ik er aan doen?
De deur is al dicht en ik zit in de volle zon die door het raam schijnt ...

Help?

Bienotje

Re: Ben ik weer... Koud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:55

Ik weet niet wat 'weer' is...

Maar gewoon eens een warme douche of bad nemen en je daarna warm aankleden (sloffen of schoenen ipv alleen sokken) doet vaak ook wonderen. Kan best teken zijn dat je ziek bent/ wordt, dus evt. even lekker warm worden onder een deken op bv. bank of bed.

EvaRampage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:59

Lekkere warme maaltijd zo direct. En warm aankleden.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 18:13

Ik heb het nu ook echt heel koud... heb net warm gedoucht en heb nu een trainingsbroek aan met warme sokken en pantoffels en een truitje. En nu met een fleecedekentje op de bank. Ben al een paar dagen grieperig en heb hoofdpijn en elke keer als ik uit mijn werk kom heb ik het zo verschikkelijk koud.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 18:34

Bedankt, Ik ga zo lekker onder de douche.
Kijken of mijn ijsjes.. pardon. Voetjes een beetje willen ontdooien.

@bienotje , ik had gisteren of eergisteren een topic geopend in de mensenwelzijn en nu weer, dus vandaar ;)

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 18:36

Heel herkenbaar ik heb het ook al dagen koud terwijl de zon heerlijk schijnt. Zat vanmiddag zelfs met kippenvel in de bus terwijl ik het daar normaal echt abnormaal warm heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 18:38

We worden met zijn allen ziek zo te zien!
@Mandy Hoi :)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 18:52

Haha daar heb ik ook last van. Maar dan vooral met mijn handen. Die zijn ook altijd koud, als is het 30 graden. En als ik dan ga douchen zijn ze warm, en 5 minuten later weer koud. Ik heb ook geen idee hoe het komt.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 18:59

ik heb t vaker koud ondanks dit weer...vooral voor de pc, op de bank pak ik een lekkere dikke deken of mn dekbed.... maar achter pc is dit lastig..als mn voeten koud zijn is het einde sowieso zoek... vaak koud ondanks sokken en sloffen. Als ik het echt echt koud heb en niet warm krijg ga ik vaak in bad zitten ff...of in de douch idd... wil wel eens helpen.

Je hebt ook tegenwoordig die hele knuffelige badjassen (Zoo heerlijk zacht en warm)die wil ik ook wel eens gewoon over kleren aan doen (Als er toch geen bezoek is)

Kan ook zijn dat je ziek bent! 2 weekenden terug was ik strond ziek...dikke kleren aan, 3 dekens op en nog was ik totaal verkrampt omdat zo extreem aan het trillen was van de kou... het heerst, iedereen word ziek, is ziek of is net ziek geweest...

ow ow, miss helpt een voetenbadje ook, lekker warm water, miss een sopje erin (gewoon omdat t lekker ruikt) en ff je voetjes erin zetten achter pc of voor tv ofzo.... erna wel goed drogen en lekker instoppen met sokken/sloffen enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 09:28

Bedankt voor de tips :)
Ik heb gewoon weer koude handen hoor, had net al even warm mn handen gewassen (paar keer al)
en ik heb gedoucht vanmorgen.