ik heb al twee flinke darmonderzoeken gehad waar weinig uitgekomen is behalve dat ik
last heb van een vernauwing in mijn dikke darm en overgevoelig ben voor bepaald voedsel waardoor de
ontlasting niet helemaal verloopt zoals het zou moeten. Ik kan dus ook wel een speciaal dieet, extra vezels etc eten
maar dat zal niet veel helpen. (allemaal al geprobeerd) Af en toe laxeren helpt gelukkig wel maar ja na al die tijd
heb ik nu helaas last van aambeien. Het zijn trouwens uitwendige aambeien en niet inwendig.
Nu ben ik opzoek naar mensen die ervaring hebben met het opereren van aambeien.
Ik wil de HA gaan bellen met de vraag of ze verwijderd kunnen worden. (dat ga ik sowieso doen maar ben benieuwd naar ervaring)
Nu heb ik veel gelezen over het verwijderen dmv elastiekjes (afbinden) maar is dit ook mogelijk
bij uitwendige aambeien? Lijkt me namelijk de prettigste manier.
Als mensen hun schaamteloze aambeien verhaal willen delen heel graag
maar aambeien komen vaak terug nadat ze verwijderd zijn en de kans is groter dat ze in erger gaan worden...
)
heb inmiddels al zoveel onderzoeken en pijn gehad daar dat het me niet zoveel meer uitmaakt.

voorheen was het hooguit 1-2 drolletjes per week.
Daar kwam inderdaad wel uit dat ik gevoeliger ben voor bepaalde kruiden en specerijen.
mijn darmen zijn lui en reageren matig sinds dec loop ik bij een dieetist helaas ben ik aangekomen hopelijk gaan we nu daar naar kijken