zweepslag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

j0ytjee

zweepslag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 12:05

hallo,

Door paardrijden heb ik alweer zweepslag in me kuit. (scheur in me kuitspier)
vorig jaar in mei of juni had ik het ook al en zat ik ook een week ziek thuis, been omhoog op de bank.
nu dus weer. dus ken ik weer een paar weken mijn paardje rijden.
iemand zoeken voor me paardje en ik zelf maar op de bank.
toch begin ik wel te twijfelen of ik het wel de moeite waard vind voor haar. zij verdient toch iemand die er zelf kan rijden?
en niet iemand die elke keer zweepslag in er kuit heeft? en het maar terug blijft komen..??
ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen.

ook ga ik dus verhuizen en moet zij mee die kant op. niet dat een zeer groot probleem is alleen ik verdien met me bbl niet zoveel maandelijks en dat gaat toch wel meer en deels in haar zitten. en ondanks ik de auto van mijn pa krijg is het wel een voordeel. maar ja ga ik dan maandelijks met geld dat voor me auto en paard is door het leven???
ik zit erg in twijfels wat ik nou moet.

gr joy

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:24

Vraag aan de dokter hoe groot de kans is dat het weer terug komt en wellicht kun je iets in de houding veranderen waardoor de kans op zweepslag vermindert.
Wanneer je verhuisd, zoek een bijrijder voor 3 dagen en vraag evt een kleine vergoeding hiervoor.
Ik begrijp overigens het deel over geld niet; vind je dat er teveel van je verdiende geld naar het paard gaat zodat je verder niks overhoudt, of bedoel je er iets anders mee?
En stel voor jezelf de vraag; wil je eigenlijk nog wel tijd, geld en energie in je paard steken?

Revanches

Re: zweepslag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 15:48

RUI-->MW

Cantheon

Re: zweepslag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 13:49

Hey TS,

een zweepslag hoort in principe gewoon weer volledig te herstellen en ook later niet gevoeliger te zijn om nog eens op te treden. Mag ik vragen hoe je die zweepslag hebt opgelopen? Ga na 5 dagen naar een goede fysiotherapeut, die kunnen je enorm helpen met het herstel. Sterkte!