Weet wel dat bokt geen huisarts is, maar misschien is een simpel griepje wel herkenbaar voor mijn mede bokkers. No worry's verder, ik ga wel naar de dokter hoor.
De symptomen; Begon met nasty nekpijn en keelpijn, maar dat is nu weg. - heeel heeel duizelig, alles draait en draait. - longcapaciteit van niks, vorige week kon ik nog lekker hardlopen, nu haal ik de bovenverdieping met moeite. - hoofdpijn, heel de dag door. - oorpijn, suizen slecht horen. - neus opgezwollen van binnen maar geen gesnotter zoals bij een verkoudheid. - heel moe - nu meer dan een week ziek
Verder heb ik geen koorts en hoest/nies ik ook niet, heb wel gewoon mijn eetlust.
Anoniem
Geplaatst: 21-03-11 13:09
Koorts is wel een van de belangrijkste symptomen van griep.. ik zou voor de zekerheid wel even de dokter bellen maar dat gaf je al aan te gaan doen. Het kan namelijk ook een longontsteking zijn.
Tieme
Geplaatst: 21-03-11 15:01
Ik denk eerder gewoon een zware verkoudheid. bij griep zit meestal koorts en vaak ook heel veel spierpijn. veel mensen zeggen ook vaak dat ze griep hebben (gehad) terwijl ze gewoon een zware verkoudheid hadden. bij echte griep lig je op bed en ben je echt te lamlendig om ook maar je bed uit te komen.
Ja ik ben een heldervoelende dokter & ik kan door het computerschermpje heen gelijk zien dat je griep hebt
Ging het maar zo makkelijk meis, gewoon even naar de Huisarts gaan, heb je gelijk zekerheid want wij kunnen er zo niks van zeggen. In elk geval beterschap!
ik heb een aantal weken geleden precies hetzelfde gehad en had volgens de huisarts een flinke griep te pakken. Inmiddels is alles weer over, behalve mijn neus, die voelt inderdaad aan alsof het van binnen is opgezwollen maar idd geen gesnotter, heel irritant...
emilieke
Geplaatst: 21-03-11 18:56
Ik heb enkele weken geleden echte griep gehad. Had zowat dezelfde symptomen als jouw. Eerst zei de dokter dat het een zware verkoudheid was tot hij mijn koorts ging meten en die was 38.6° en dat gaf de doorslag om te zeggen dat ik dus echte griep had. Denk dus ook dat als je geen koorts hebt je waarschijnlijk geen griep zal hebben. Had verschrikkelijk veel nekpijn en rugpijn en ik kon niet eens de trap oplopen zonder even op adem te moeten komen, het was alsof ik net een marathon had gelopen.
Zou dit ook voorhoofdsholteontsteking kunnen zijn? Ik heb daar zelf geen ervaring mee, of verstand van, maar het lijken me logische symptomen daarvoor...