Begin dit jaar ben ik (helaas) flink ziek uit het buitenland (tropen) gekomen (ontstekingswaarden in heb bloed zo'n 38x te hoog
) en allerlei verhoogde en verlaagde bloedwaardes. In Nederland gelijk aan het dokteren gegaan en dan komen er natuurlijk allerlei andere dingen aan het licht. Dus na een rondje cardiologie en weer een paar buisjes bloed minder is het nog steeds niet zoals het hoort te zijn. Ontstekingswaarden (heb het hier over CRP) zijn net aan goed (10), maar die leverwaardes blijven min 2x zo hoog.Iemand ervaring hiermee? En zoja, wat was het?
Ik ben ondertussen al getest op hepatitus en pfeiffer. De nieuwste uitslagen zijn zojuist binnen gekomen, dus volgende week hang ik uiteraard weer met de dokter aan de telefoon
en wellicht gaan we een retourtje tropenarts doen als we bij de huisarts niet verder komen
) en ik heb gewoon echt geen buikpijn gehad. Wel af en toe wat last ter hoogte van mn lever met het op mijn buik slapen, maar that's it.
Nou is het ook zo dat ik vaak ontzettend moe ben heeft er ook mee te maken (geen bloedarmoede), het te weinig aan witte bloedlichaampjes duid op een onsteking alleen ja waar! Er is ook een echo gemaakt was ook goed nou ik weet het niet meer.