Ik was vorige week op vakantie en door het vliegen was ik van zaterdag op zondag mijn pil vergeten, en toen werd ik dinsdag ongesteld oke kan gebeuren. Toen dacht ik als ik nu de pil door slik gaat mijn menstruatie misschien niet veder (het kwam namelijk erg vevelend uit op vakantie). Dus vanaf dinsdag avond ben ik gewoon weer de pil elke avond gaan slikken maar mijn menstruatie bleef en het is nu al 9 dagen bezig ookal is het normaal na maxmaal 6 dagen al klaar. Mijn bloed is best bruin van kleur en is best wel weinig.
Is dat normaal dat dat kan gebeuren?
Laatst bijgewerkt door vevina op 17-03-11 07:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Stoppen met slikken voor nu zodat je lichaam even goed kan opruimen. Ik ben eens bijna 4 weken ongesteld geweest en ging ook zelf weer over. De huisarts adviseerde mij wel dat als ik weer eens langer dan 14 dagen ongesteld zou zijn even contact op moest nemen, gelukkig bij mij niet meer voorgekomen.. Dus, ik zou even stoppen met de pil en kijken wat er gebeurt, waarschijmlijk houdt je lichaam even een geote schoonmaak beurt zo te lezen.
Dit komt inderdaad meer voor bij doorbraak bloedingen (wat dit in wezen toch een beetje is). De enige optie om het op te laten houden is een stopweek inlassen en daarna weer opnieuw beginnen.
Dit is inderdaad omdat je het ´systeem in de war hebt gebracht´. Je moet stoppen en dan weer opnieuw beginnen. Dan is het zo weer over. Wel jammer van je vakantie.
vevina
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-11 18:59
Als ik nu een stopweek in las word ik deze week dan ook weer gewoon ongesteld?